Prs med VT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
(Oki)
Jag tog upp en bok ur väskan. Det var Månens vandring. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 12:56 |
|
VT
Elev |
Jag satte mig på en ledig plats i kupen och sa: "Ohh... vad är det där för bok du läser?"
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 29 jul, 2015 12:58 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag tittade upp.
”Månens vandring” sa jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 12:59 |
|
VT
Elev |
"Månens vandring?" sa jag och tittade på henne.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 29 jul, 2015 13:00 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Ja" sa jag. "Vadå då?"
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 13:04 |
|
VT
Elev |
"Är det typ nån astronomi bok?" Jag skrattade... vet inte varför det kom bara ut...
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 29 jul, 2015 13:05 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag fnyste.
"Nej" sa jag. "Den handlar om en varulvs liv" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 13:22 |
|
VT
Elev |
jag kände illamåendet komma...varulv. "Förlåt... men vad heter du?"
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 29 jul, 2015 13:24 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Laura Hazel" sa jag. "Hurså?"
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 13:50 |
|
VT
Elev |
"Jag har bara aldrig vetat vad du heter... eller får man inte fråga vad du heter?"
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 29 jul, 2015 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen