Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med VT

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

1 2 3 ... 20 21 22
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


(Oki)
Jag tog upp en bok ur väskan. Det var Månens vandring.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

29 jul, 2015 12:56

VT
Elev

Avatar


Jag satte mig på en ledig plats i kupen och sa: "Ohh... vad är det där för bok du läser?"

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

29 jul, 2015 12:58

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag tittade upp.
”Månens vandring” sa jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

29 jul, 2015 12:59

VT
Elev

Avatar


"Månens vandring?" sa jag och tittade på henne.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

29 jul, 2015 13:00

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Ja" sa jag. "Vadå då?"

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

29 jul, 2015 13:04

VT
Elev

Avatar


"Är det typ nån astronomi bok?" Jag skrattade... vet inte varför det kom bara ut...

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

29 jul, 2015 13:05

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag fnyste.
"Nej" sa jag. "Den handlar om en varulvs liv"

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

29 jul, 2015 13:22

VT
Elev

Avatar


jag kände illamåendet komma...varulv. "Förlåt... men vad heter du?"

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

29 jul, 2015 13:24

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Laura Hazel" sa jag. "Hurså?"

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

29 jul, 2015 13:50

VT
Elev

Avatar


"Jag har bara aldrig vetat vad du heter... eller får man inte fråga vad du heter?"

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

29 jul, 2015 18:15

1 2 3 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

Du får inte svara på den här tråden.