Prs. taggsvansen02
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. taggsvansen02
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: jag var Minerva Snape så jag har funnits på mugglis längre än dig tror jag och jag kan alla funktioner typ...... Men ska jag starta , men kan vi komma som vän på skoltågetMan bryr sig inte om vilket kön den andra personen har, personen kan vara tjej, kille, inte identifiera som någon av dem eller något annat. Ps. har du klickat på bevaka tråden? om du inte har det, gör det, det har jag. Om du gör det så får du veta om ja har skrivit i tråden och du slipper tagga mig för jag ser när du har skrivit 28 jul, 2015 18:50 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av taggsvansen02: jag var Minerva Snape så jag har funnits på mugglis längre än dig tror jag och jag kan alla funktioner typ...... Men ska jag starta , men kan vi komma som vän på skoltåget Man bryr sig inte om vilket kön den andra personen har, personen kan vara tjej, kille, inte identifiera som någon av dem eller något annat. Ps. har du klickat på bevaka tråden? om du inte har det, gör det, det har jag. Om du gör det så får du veta om ja har skrivit i tråden och du slipper tagga mig för jag ser när du har skrivit Men då behöver du ju inte tagga mig, det spammar min inbox... 28 jul, 2015 18:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: jag citerade baraSkrivet av Borttagen: Skrivet av taggsvansen02: jag var Minerva Snape så jag har funnits på mugglis längre än dig tror jag och jag kan alla funktioner typ...... Men ska jag starta , men kan vi komma som vän på skoltåget Man bryr sig inte om vilket kön den andra personen har, personen kan vara tjej, kille, inte identifiera som någon av dem eller något annat. Ps. har du klickat på bevaka tråden? om du inte har det, gör det, det har jag. Om du gör det så får du veta om ja har skrivit i tråden och du slipper tagga mig för jag ser när du har skrivit Men då behöver du ju inte tagga mig, det spammar min inbox... 28 jul, 2015 18:53 |
|
taggsvansen02
Elev |
Men kan du sluta med det?
28 jul, 2015 19:09 |
|
Borttagen
|
ja
28 jul, 2015 19:51 |
|
taggsvansen02
Elev |
Ok ska du börja då?
28 jul, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
ok mitt på perrongen var det fult av massor av gråtande barn och vuxna...
duger det 28 jul, 2015 19:55 |
|
taggsvansen02
Elev |
Blex~
jag tog farväl av mina föräldrar och gick sedan på tåget som skulle ta mig till mitt anda hem, Hgowarts. Tåget var fullt av elever som letade efter en kupé men det tog inte så lång tid för mig innan jag hittade kupén där några av mina vänner satt, Cassi och Alex. Jag lyfte upp min koffert på hyllan, satte mig ner och pustade ut. "Hej!" Sade jag och tog av mig mina converse-skor, jag gillade inte att ha på mig skor om jag inte behövde. "Hej!" Sade Alex och Cassi samtidigt och log mot mig. 28 jul, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Deleex gick på tåget och såg sig om och hittade en kuppe' med sinna syskon som sat och sov.....
28 jul, 2015 20:56 |
|
taggsvansen02
Elev |
Alex~
Jag satt och pratade med Blex och Cassi när tåget började rulla. Vi lämnade snabbt London och gårdar och fält var snart det ända man kunde se ut genom fönstret. Jag kände på mig att detta skulle bli ett bra år. I år ville jag hitta någon att vara med, någon att älska. Jag menar Blex och Cassi hade i alla fall haft korta relationer med folk då och då, men jag, jag hade aldrig haft någon. Det fanns dock en tjej i min årskurs, jag gillade henne, men skulle hon vilja vara med mig, hon gilllade nog killar, som alla andra 28 jul, 2015 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen