Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet rollspel - Hogwarts i nutid

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Weasleygirl98
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Får jag vara med?

Förnamn: Alomina
Efternamn: Tume
Ålder: 12
Årskurs: 2
Elevhem: Rawenclaw
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.sfi.se%2FPageFiles%2F8134%2FKID-SVENSK_445.JPG
Trollstav: Fenixfjäder, 6 tum, Björk.
Djur: Uggla Sollie
Patronus: Häst
Övrigt: Ensamvarg. Är kär i Albus Potter.


Blir det bra? Är så peppad på att rolla!!


Absolut! Kul! Du är välkommen Alomina!

Winter is coming...

19 jul, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Namn: Layla
Ålder: 14
Årskurs: 4
Kön: Tjej
Elevhem: gryffindor
Utseende: Kommer
Patronus: Uggla
Djur: Katten Azriel
Övrigt:

Känns roligare för mig att ha fler karaktärer så det här kommer bli lite svårt för mig att skriva som bara en karaktär. Kommer nog vilja göra en till om jag får.

Jag kommer dessutom inte skriva något om de som är bestämda tex Albus känner att det är fel att ta över någon annans karaktär.

19 jul, 2015 20:51

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Namn: Layla
Ålder: 14
Årskurs: 4
Kön: Tjej
Elevhem: gryffindor
Utseende: Kommer
Patronus: Uggla
Djur: Katten Azriel
Övrigt:

Känns roligare för mig att ha fler karaktärer så det här kommer bli lite svårt för mig att skriva som bara en karaktär. Kommer nog vilja göra en till om jag får.

Jag kommer dessutom inte skriva något om de som är bestämda tex Albus känner att det är fel att ta över någon annans karaktär.


Absolut! Du får göra fler om du vill!

Winter is coming...

19 jul, 2015 20:55

Borttagen

Avatar


Vilken form kommer vi skriva i?? Jag föredrar tredje person då jag form känns som ett krav om superminne att man ska komma ihåg namn och kön på alla karaktärer.

19 jul, 2015 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vilken form kommer vi skriva i?? Jag föredrar tredje person då jag form känns som ett krav om superminne att man ska komma ihåg namn och kön på alla karaktärer.


Men jag tycker jag form. Jag tycker det är lättare!

19 jul, 2015 21:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilken form kommer vi skriva i?? Jag föredrar tredje person då jag form känns som ett krav om superminne att man ska komma ihåg namn och kön på alla karaktärer.


Men jag tycker jag form. Jag tycker det är lättare!


För mig så är det så att jag får en känsla av att alla som skriver jag form kräver att man kommer ihåg allas karaktärers namn och kön ja allt.

19 jul, 2015 21:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilken form kommer vi skriva i?? Jag föredrar tredje person då jag form känns som ett krav om superminne att man ska komma ihåg namn och kön på alla karaktärer.


Men jag tycker jag form. Jag tycker det är lättare!


För mig så är det så att jag får en känsla av att alla som skriver jag form kräver att man kommer ihåg allas karaktärers namn och kön ja allt.

Då kollar man på första eller andra sidan bara

19 jul, 2015 21:14

Borttagen

Avatar


En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag.

19 jul, 2015 21:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag.

Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar.

19 jul, 2015 21:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag.

Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar.


okej skriver från 1-obegränsat antal meningar.

Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva.

19 jul, 2015 21:30

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid

Du får inte svara på den här tråden.