Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Får jag vara med? Förnamn: Alomina Efternamn: Tume Ålder: 12 Årskurs: 2 Elevhem: Rawenclaw Utseende: Trollstav: Fenixfjäder, 6 tum, Björk. Djur: Uggla Sollie Patronus: Häst Övrigt: Ensamvarg. Är kär i Albus Potter. Blir det bra? Är så peppad på att rolla!! Absolut! Kul! Du är välkommen Alomina! Winter is coming... 19 jul, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
Namn: Layla
Ålder: 14 Årskurs: 4 Kön: Tjej Elevhem: gryffindor Utseende: Kommer Patronus: Uggla Djur: Katten Azriel Övrigt: Känns roligare för mig att ha fler karaktärer så det här kommer bli lite svårt för mig att skriva som bara en karaktär. Kommer nog vilja göra en till om jag får. Jag kommer dessutom inte skriva något om de som är bestämda tex Albus känner att det är fel att ta över någon annans karaktär. 19 jul, 2015 20:51 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Namn: Layla Ålder: 14 Årskurs: 4 Kön: Tjej Elevhem: gryffindor Utseende: Kommer Patronus: Uggla Djur: Katten Azriel Övrigt: Känns roligare för mig att ha fler karaktärer så det här kommer bli lite svårt för mig att skriva som bara en karaktär. Kommer nog vilja göra en till om jag får. Jag kommer dessutom inte skriva något om de som är bestämda tex Albus känner att det är fel att ta över någon annans karaktär. Absolut! Du får göra fler om du vill! Winter is coming... 19 jul, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
Vilken form kommer vi skriva i?? Jag föredrar tredje person då jag form känns som ett krav om superminne att man ska komma ihåg namn och kön på alla karaktärer.
19 jul, 2015 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vilken form kommer vi skriva i?? Jag föredrar tredje person då jag form känns som ett krav om superminne att man ska komma ihåg namn och kön på alla karaktärer. Men jag tycker jag form. Jag tycker det är lättare! 19 jul, 2015 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilken form kommer vi skriva i?? Jag föredrar tredje person då jag form känns som ett krav om superminne att man ska komma ihåg namn och kön på alla karaktärer. Men jag tycker jag form. Jag tycker det är lättare! För mig så är det så att jag får en känsla av att alla som skriver jag form kräver att man kommer ihåg allas karaktärers namn och kön ja allt. 19 jul, 2015 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilken form kommer vi skriva i?? Jag föredrar tredje person då jag form känns som ett krav om superminne att man ska komma ihåg namn och kön på alla karaktärer. Men jag tycker jag form. Jag tycker det är lättare! För mig så är det så att jag får en känsla av att alla som skriver jag form kräver att man kommer ihåg allas karaktärers namn och kön ja allt. Då kollar man på första eller andra sidan bara 19 jul, 2015 21:14 |
|
Borttagen
|
En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag.
19 jul, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag. Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar. 19 jul, 2015 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En till fråga hur långt kommer man att skriva?? För skriver motspelarna för kort för länge så tröttnar jag. Jag skriver ibland en mening ibland 10. Det varierar. okej skriver från 1-obegränsat antal meningar. Vill inte att man skriver bara 2 ord och hoppas på att nästa person kommer på något mer att skriva. 19 jul, 2015 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen