Prs med Ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Ellisen05
|
Borttagen
|
(  )
Vi pratade ivrigt om qudditch och det nya året tills vi kände att tåget började röra på sig. Vi ställde oss och vinkade åt våra föräldrar, Winston och Cindy hade trängt sig långt fram och vinkade ivrigt mot någon som jag antog vad Rene. "Win! Cindy! Jag vinkade åt dem och de vinkade glatt tillbaka. Vi satte oss när stationen försvunnit ur sikte
17 jul, 2015 22:09
|
|
Borttagen
|
" Lägg av nu." sa Ted och dunkade mig i ryggen. Jag log.
18 jul, 2015 08:59
|
|
Borttagen
|
"Al hur går det med din tjej?" Fr ågade Emmi Al "bara bra, vi tänkte träffas runt lunch"
18 jul, 2015 11:09
|
|
Borttagen
|
Vi började prata om Qudditch. Vi hade tänkt vinna i år.
18 jul, 2015 14:41
|
|
Borttagen
|
Tjejerna och Olli pratade ivrigt om något ointressant som hänt i somras. "Jag tänkte gå en runda. Hänger du med?" frågade Al mig. JAg svarade inte utan steg upp och földe efter honom ut genom dörren
18 jul, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Jag lyssnade egentligen inte på James. Jag tänkte på Albus.
18 jul, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
JAg såg att Al kollade in i alla kupér vi gick förbi "Al vad kollar du efter?" frågade jag honom
18 jul, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
Jag hoppades Albus skulle komma. Jag gick ut i korridoren och såg han. Jag sprang fram och krama han.
18 jul, 2015 21:01
|
|
Borttagen
|
Jag suckade. Såklart. Det borde ha varit solklart
18 jul, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag gav han en puss på kinden och log.
18 jul, 2015 21:05
|
Du får inte svara på den här tråden.