Morgana's reveng (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Morgana's reveng (prs)
|
Borttagen
|
Oscar vaknade upp & såg mot Thelise sömnigt.
" jag kommer ner om fem minuter" sa Oscar & gäspade.
Han satte sig sömnigt upp & försökte vakna till lite grann.
13 jul, 2015 12:59
|
|
Borttagen
|
Thelise log hon gick sedan till Kalinas rum och knackade på
" Möte nere i köket " sa Thelise och väntade på svar. Hon rättade till sina kläder lite.
13 jul, 2015 13:02
|
|
Borttagen
|
Kalina såg upp från sin dagbok & såg mot Thelise. Hon la undan boken & pennan.
"okej jag undrar vad möttet handlar om" tänkte Kalina till sig själv & började att gå ner till köket.
Oscar lyckades ta sig upp men han orkade inte bytta om så han hade fortfarande sin pyjamas på sig.
13 jul, 2015 13:05
|
|
Borttagen
|
Thelise hade sett Malou nere i vardagsrummet så hon gick ner till vardagsrummet.
" Det är möte i köket " sa Thelise.
" Okej " sa Malou och gick med henne in till köket.
13 jul, 2015 13:10
|
|
Borttagen
|
Allting var städat i köket. Inte en fläck syntes & disken var helt ren. Wanda log & fick alla städ grejer att stängas av eller att sluta städa. Hon satte sig vid bordet & väntade på att de andra skulle sätta sig ner.
13 jul, 2015 13:12
|
|
Borttagen
|
Thelise Malou och Fabian satte sig Fabian la undan boken i sin ryggsäck som han alltid bar runt på. I den hade han lite verktyg sin laptop och lite plåster och bandage och en vattenflaska.
13 jul, 2015 13:15
|
|
Borttagen
|
Kalina & Oscar satte sig ner på två stollar runt bordet. Oscar gäspade & höll på att somna på bordet.
"Det här mötet har vi idag för att alla ska få lära känna varandra. Vi alla säger vad vi hetter & vilka intressen vi har." sa Wanda & log lite smått mot gruppen.
"Vi börjar med min kusin" sa Wanda & såg mot Thelise.
13 jul, 2015 13:27
|
|
Borttagen
|
" Jag heter Thelise och jag gillar musik mode och några få spel " sa Thelise och log. Hon kände sig nöjd med att börja då hon kände sig trygg i gruppen.
13 jul, 2015 14:02
|
|
Borttagen
|
Wanda vände sin blick sedan mot Kalin.
" mitt namn är Kalin jag gillar karate & fåglar." Sa Kalin bestämt.
"Okej " sa Wanda & såg mot Fabian.
13 jul, 2015 15:34
|
|
Borttagen
|
" Jag heter Fabian och jag gillar lite kampsport men mitt största intresse är vetenskap och bygga vapen " sa Fabian lungt. Han gillade även att ha allt planerat och hade alltid en kalender med sig där han skrev ner allt han skulle göra.
13 jul, 2015 15:37
|
Du får inte svara på den här tråden.