Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nutida_Cirkeln_Rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nutida_Cirkeln_Rollspel

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Wolf: Hahah, ja jag kan vänta OwO

15 jul, 2015 10:09

Borttagen

Avatar


får man vara med?

15 jul, 2015 10:33

Borttagen

Avatar


Melody Malfoy: Ja, du får vara med C:

15 jul, 2015 16:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Melody Malfoy: Ja, du får vara med C:

Insåg just att jag inte kommer vara så aktiv under augusti så jag tror jag inte är med

15 jul, 2015 23:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Melody Malfoy: Ja, du får vara med C:

Insåg just att jag inte kommer vara så aktiv under augusti så jag tror jag inte är med


Okej, det gör inget.

16 jul, 2015 10:49

Wolf
Elev

Avatar


Tillbaka!
Ställer samma fråga igen; vem börjar? c;

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

22 jul, 2015 11:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Wolf:
Tillbaka!
Ställer samma fråga igen; vem börjar? c;

Jag börjar

22 jul, 2015 15:26

Wolf
Elev

Avatar


Okidoki ^-^

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

23 jul, 2015 10:09

Borttagen

Avatar


Börjar lite c:
Mike:
*Vaknar*
*sätter sig upp*
-...Morgon då...

23 jul, 2015 14:55

Borttagen

Avatar


Kan vi rolla nu?

2 aug, 2015 16:30

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nutida_Cirkeln_Rollspel

Du får inte svara på den här tråden.