Nutida_Cirkeln_Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nutida_Cirkeln_Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Wolf: Hahah, ja jag kan vänta OwO
15 jul, 2015 10:09 |
|
Borttagen
|
får man vara med?
15 jul, 2015 10:33 |
|
Borttagen
|
Melody Malfoy: Ja, du får vara med C:
15 jul, 2015 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Melody Malfoy: Ja, du får vara med C: Insåg just att jag inte kommer vara så aktiv under augusti så jag tror jag inte är med 15 jul, 2015 23:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Melody Malfoy: Ja, du får vara med C: Insåg just att jag inte kommer vara så aktiv under augusti så jag tror jag inte är med Okej, det gör inget. 16 jul, 2015 10:49 |
|
Wolf
Elev |
Tillbaka!
Ställer samma fråga igen; vem börjar? c; All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 22 jul, 2015 11:51 |
|
Borttagen
|
22 jul, 2015 15:26 |
|
Wolf
Elev |
Okidoki ^-^
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 23 jul, 2015 10:09 |
|
Borttagen
|
Börjar lite c:
Mike: *Vaknar* *sätter sig upp* -...Morgon då... 23 jul, 2015 14:55 |
|
Borttagen
|
Kan vi rolla nu?
2 aug, 2015 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen