De sista Vampyrerna (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De sista Vampyrerna (Prs)
|
Borttagen
|
" Hej " sa Oritel och reste sig men bet ihop då ryggen gjorde så ont. Han försökte komma ihåg namnet på tjejen han hade det i bakhuvudet men det ville inte fram.
" Har sett dig i min slöjdgrupp " sa Oritel.
14 aug, 2015 01:33
|
|
Borttagen
|
"Ja, jag tyckte att jag kände igen dig." sa Saga och tittade på honom. "Vad hette du nu då?" frågade hon.
14 aug, 2015 01:36
|
|
Borttagen
|
" jag heter Oritel " sa Oritel och låtsades inte om smärtan i ryggen vilket inte var så lätt.
14 aug, 2015 01:53
|
|
Borttagen
|
"Saga." sa Saga och tittade på honom, det såg ut som att han hade ont. "Är du skakad?" frågade hon.
Casandra lutade huvudet mot trädstammen och slog upp sin dagbok för att lugna ner sig lite. Hon började skriva ner allting som hänt under dagen.
14 aug, 2015 16:22
|
|
Borttagen
|
" Bara lite bränskadad " sa Oritel han var bränskadad över hela ryggen men sa lite för att få sig själv att ha mindre ont.
15 aug, 2015 01:05
|
|
Borttagen
|
"Ska jag tittade till det?" frågade Saga och tittade på Oritel.
Casandra skrev tyst ner i dagboken med pennan i handen. När hon var klar läste hon vad som stod för sig själv.
15 aug, 2015 01:08
|
|
Borttagen
|
" Om du vill så bränskadad är på ryggen " sa Oritel och såg på Saga.
15 aug, 2015 01:14
|
Du får inte svara på den här tråden.