--Prs med ellisen05--
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> --Prs med ellisen05--
|
Borttagen
|
Jag suckade och kollade ut.
"Ska det bli kul att börja igen?" frågade jag.
5 jul, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
6 jul, 2015 09:46
|
|
Borttagen
|
"Antar det, om det inte blir som föra året det vill säga", sa jag och mindes förra året då något monster hejade på skolan och förstenade folk.
6 jul, 2015 13:36
|
|
Borttagen
|
" Har du hört om Black? " frågade jag.
6 jul, 2015 17:04
|
|
Borttagen
|
"Ja... Men ärligt, han skulle väl aldrig kunna komma in på Hogwats? Vi har ju många ducktiga lärare", sa jag.
6 jul, 2015 17:10
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte... Han är ju också duktig... " sa jag och kollade ut.
6 jul, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
"Ja..." sa jag och kollade ut. Tåget hade börjat röra sig.
6 jul, 2015 17:13
|
|
Borttagen
|
" Men det är väl för att Potter är på skolan vi klarar oss. " sa jag.
6 jul, 2015 17:16
|
|
Borttagen
|
Harry Potter, javist han hade räddat skolan en gång, eller två.
"Ja, men Dumbledore? Den enda som Du-vet-vem någonsin fruktat och fruktar", frågade jag.
6 jul, 2015 17:17
|
|
Borttagen
|
" Han fruktar Potter också. " sa jag och skrev ner några ord till min uppsats.
6 jul, 2015 17:18
|
Du får inte svara på den här tråden.