Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

--Prs med ellisen05--

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag suckade och kollade ut.
"Ska det bli kul att börja igen?" frågade jag.

5 jul, 2015 16:35

Borttagen

Avatar


" Aa du då? " sa jag.

6 jul, 2015 09:46

Borttagen

Avatar


"Antar det, om det inte blir som föra året det vill säga", sa jag och mindes förra året då något monster hejade på skolan och förstenade folk.

6 jul, 2015 13:36

Borttagen

Avatar


" Har du hört om Black? " frågade jag.

6 jul, 2015 17:04

Borttagen

Avatar


"Ja... Men ärligt, han skulle väl aldrig kunna komma in på Hogwats? Vi har ju många ducktiga lärare", sa jag.

6 jul, 2015 17:10

Borttagen

Avatar


" Jag vet inte... Han är ju också duktig... " sa jag och kollade ut.

6 jul, 2015 17:12

Borttagen

Avatar


"Ja..." sa jag och kollade ut. Tåget hade börjat röra sig.

6 jul, 2015 17:13

Borttagen

Avatar


" Men det är väl för att Potter är på skolan vi klarar oss. " sa jag.

6 jul, 2015 17:16

Borttagen

Avatar


Harry Potter, javist han hade räddat skolan en gång, eller två.
"Ja, men Dumbledore? Den enda som Du-vet-vem någonsin fruktat och fruktar", frågade jag.

6 jul, 2015 17:17

Borttagen

Avatar


" Han fruktar Potter också. " sa jag och skrev ner några ord till min uppsats.

6 jul, 2015 17:18

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

Du får inte svara på den här tråden.