Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
4 jul, 2015 19:17 |
|
Borttagen
|
" Ja, och du är?" sa jag. Han var söt.
4 jul, 2015 19:18 |
|
Lele
Elev |
- Jag heter Eric, sa jag. Jag tittade ut genom fönstret. Efter ett tag så kom godisvagnen (jag minns inte vad den heter) jag köpte en massa godis. - Ska du ha något? frågar tanten Valmo
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
" Ja, två chokladgrodor, två pumpastej, två Bertie Botts och inge mer." sa jag och log.
4 jul, 2015 19:25 |
|
Lele
Elev |
4 jul, 2015 19:29 |
|
Borttagen
|
" Jo, om du vill så..." sa jag och rotade i min koffert.
4 jul, 2015 19:32 |
|
Lele
Elev |
- Ska jag gå iväg någon annanstans och byta om? Frågade jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 19:34 |
|
Borttagen
|
" Om du vill jag bryr mig inte." sa jag och tog av mig ponchon jag hade på mig.
4 jul, 2015 19:37 |
|
Lele
Elev |
4 jul, 2015 19:38 |
|
Borttagen
|
* En slags kofta utan armar.*
4 jul, 2015 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen