Roll med Ginny Weasley2005
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-Draco Malfoy. Vad heter du?
26 jun, 2015 14:00 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
- Ginny Weasley.
- Är du släckt med Lucius Malfoy? 26 jun, 2015 14:02 |
|
Borttagen
|
-Ja,tyvärr. Jag är hans son. Men jag är inte som honom.
26 jun, 2015 14:03 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Är du?
26 jun, 2015 14:05 |
|
Borttagen
|
-Ja. Jag hatar mina föräldrar
26 jun, 2015 14:06 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
- Varför då?
26 jun, 2015 14:08 |
|
Borttagen
|
-De tror att alla mugglarfödda är likadana, och dem hatar din familj.
26 jun, 2015 14:11 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
- Jag vet, pappa jobbar med honom.
- pappa hatar din pappa också. 26 jun, 2015 14:12 |
|
Borttagen
|
-Det kan man förstå.
Är vi inte framme snart? 26 jun, 2015 14:13 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
- Nej damen som della... Jag han inte avsluta menigen förrän en tjock dam stanade vid dörren.
- Vill ni ha nogot från vagnen barn? 26 jun, 2015 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen