Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll med Ginny Weasley2005

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Draco Malfoy. Vad heter du?

26 jun, 2015 14:00

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


- Ginny Weasley.
- Är du släckt med Lucius Malfoy?

26 jun, 2015 14:02

Borttagen

Avatar


-Ja,tyvärr. Jag är hans son. Men jag är inte som honom.

26 jun, 2015 14:03

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Är du?

26 jun, 2015 14:05

Borttagen

Avatar


-Ja. Jag hatar mina föräldrar

26 jun, 2015 14:06

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


- Varför då?

26 jun, 2015 14:08

Borttagen

Avatar


-De tror att alla mugglarfödda är likadana, och dem hatar din familj.

26 jun, 2015 14:11

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


- Jag vet, pappa jobbar med honom.
- pappa hatar din pappa också.

26 jun, 2015 14:12

Borttagen

Avatar


-Det kan man förstå.
Är vi inte framme snart?

26 jun, 2015 14:13

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


- Nej damen som della... Jag han inte avsluta menigen förrän en tjock dam stanade vid dörren.
- Vill ni ha nogot från vagnen barn?

26 jun, 2015 14:18

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005

Du får inte svara på den här tråden.