Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
(Sure
"Om du anmäler dig kommer du bli populär, jag lovar" sa jag och log mot Linnie. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jun, 2015 17:55 |
|
Borttagen
|
" Kanske det." sa jag och gick. Jag känner mig så ensam. Ingen har någonsin sätt sig i min kupé. Alla har bästisar som dem kramar hela tiden. Jag har ingen. Jag har bara mig själv.
29 jun, 2015 17:57 |
|
JossiMarauder
Elev |
Plötsligt gick Lysander och Lorcan Longbottom utanför våran kupé.
Jag fångade Lysanders blick och log lite. Spoiler:
Tryck här för att visa! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jun, 2015 18:18 |
|
Borttagen
|
Jag gick och bytte om till min uniform. Vi verkade snart vara framme.
29 jun, 2015 18:21 |
|
JossiMarauder
Elev |
Linnie gick och tåget började sakta in.
"FÖRSTÅRSELEVER!" Hörde vi en välbekant röst. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jun, 2015 18:27 |
|
Borttagen
|
Jag fick en snabb blick på Lorcan. Vad söt han var! Jag log mot han.
Jag gick mot vagnarna. Jag fick ta en ensam. Som vanligt. När ska detta ta slut? 29 jun, 2015 19:09 |
|
JossiMarauder
Elev |
"HEJ HAGRID!" Skrek jag.
Vi fortsatte fram mot vagnarna och satte oss i en av dom. Men där satt redan någon. Och någon var Scorpius. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jun, 2015 19:31 |
|
Borttagen
|
Jag tog upp min koffert och letade. Där fanns inget. Jag satt och tänkte på trekampen och om jag vann.
29 jun, 2015 19:33 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Åh, Malfoy" sa Rose och vi gick ur.
"Nej nej nej. Ni kan sitta här, lovar" sa Malfoy. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jun, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Vagnarna började fara. Jag kollade på sjön vi for över.
Den var vacker. 29 jun, 2015 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen