Gurkrollspelet [PRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Gurkrollspelet [PRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja ha ett random Hogwarsroll. Alltså, vi bestämmer inte handling utan kör bara på. Typ kärlek och relationer! Det blir bra! Jag gör mallen! 22 jun, 2015 13:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja ha ett random Hogwarsroll. Alltså, vi bestämmer inte handling utan kör bara på. Typ kärlek och relationer! Det blir bra! Jag gör mallen! Ja! 22 jun, 2015 13:39 |
|
Borttagen
|
Mallen finns i första inlägget!
22 jun, 2015 13:52 |
|
Borttagen
|
Min mall:
Spoiler: .Tryck här för att visa! 22 jun, 2015 14:14
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-22 kl. 15:10
|
|
Borttagen
|
Min mall
Namn:Xander Turner Ålder: 15 Elevhem:Ravenclaw Utseende: Långt blont, hår (för killar) Ca 10 cm lugg. Klarblå ögon. Lång Personlighet: Är en av de med högst betyg i klassen. Är inte jättepopulär, men inte jätteopopulär heller. Håller huvudet kallt och är allvarlig, men ändå snäll (mot sina vänner). Familj: Pappa (renblodig), mamma (mugglarfödd) och äldre syster Zelda (sjunde året) Övrigt:- Spelas av: ceczan04 22 jun, 2015 14:16
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-22 kl. 14:22
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min mall: Spoiler: . Tryck här för att visa! Tänkte egentligen att vi skulle bestämma prefekterna sen. Det blir mer rättvist då, för fler från samma elevhem kanske vill vara prefekter, och det blir bara knäppt om alla våra karaktärer blir repfekter. Jag kan skriva upp att du vill vara prefekt så lottar vi fram vilka som blir det sen! 22 jun, 2015 14:16 |
|
Borttagen
|
GinnyWeaslyy ochluna lovegood 21, när kommer era mallar?
22 jun, 2015 14:19
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-22 kl. 14:23
|
|
Borttagen
|
LYSSNA! XD
Jag skruver upp vilka som vill vara prefekter så lottar jag sen! Blur absolut inte roligt om nästan alla är prefekter för egentligen vill jag att min karaktär ska vara det också! 22 jun, 2015 14:21 |
|
Borttagen
|
Vi väntar på GinnyWeasleyyoch luna lovegood 21.
22 jun, 2015 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: LYSSNA! XD Jag skruver upp vilka som vill vara prefekter så lottar jag sen! Blur absolut inte roligt om nästan alla är prefekter för egentligen vill jag att min karaktär ska vara det också! Då vill inte jag vara prefekt! 22 jun, 2015 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen