We are humans not things (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> We are humans not things (prs)
|
Borttagen
|
Jennifer tog sin mobil när den var klar laddad & smet ut igenom fönstret.
"Dags att hitta på något kul" sa Jennifer till sig själv.
6 jun, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
Filip såg ut genom fönstret och suckade då han såg Jennifer han öppnade fönstret.
" Jennifer du kommer in på en gång " sa Filip strängt.
6 jun, 2015 16:31
|
|
Borttagen
|
"Äh varför det? Det finns ju inget roligt att göra där inne ju" sa Jennifer med en klagandes röst.
Jennifer började att gå därifrån.
7 jun, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
" Som vanligt lyssnar du inte " sa Filip irriterat han gick ut ur huset och gick efter Jennifer. Sak samma om han fick skäll eller inte så skulle han hämta hem en olydig liten lillasyster.
7 jun, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
Jennifer började att springa lite smått då hon inte ville åka fast av sin bror.
"varför struntade jag i skorna?" frågade Jennifer besvärat till sig själv.
7 jun, 2015 21:46
|
|
Borttagen
|
Filip såg sig omkring
" Jennifer kom hit " ropade han. Det var mörkt och han var mörkrädd vilket gjorde det lite svårt för honom att koncentrera sig.
7 jun, 2015 21:55
|
|
Borttagen
|
Jennifer gömde sig i en gränd. Hon lutade sig mot väggen & hoppades att Filip inte skulle hitta henne.
8 jun, 2015 05:59
|
|
Borttagen
|
Filip gick förbi gränden och såg sig om toppen vart var han nu någonstans??. Det värsta med mörkret var att man lätt gick vilse iallafall han gick lätt vilse.
" Jennifer kom fram snälla " sa Filip bedjande.
8 jun, 2015 14:09
|
|
Borttagen
|
Jennifer log då hon visste att Filip skulle snart ge upp.
"känns lite taskigt men aja" tänkte Jennifer för sig själv.
8 jun, 2015 15:05
|
|
Borttagen
|
Jag ger upp tänkte Filip och såg sig om men hur var vägen hem nu igen ? tänkte han och började smått gå. Han hittade snart hem och smög in till huset.
8 jun, 2015 15:06
|
Du får inte svara på den här tråden.