Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soony sonny love
Elev |
7 jun, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2015 06:57 |
|
Borttagen
|
Fast då känner jag att alla behöver vara 2 karaktärer var en ond och en god för att de hela ska fungera.
för liksom det går inte att rolla iden om det bara finns goda. 8 jun, 2015 14:11 |
|
Forthenightisdark
Elev |
Det låter jättebra tycker jag
8 jun, 2015 18:37 |
|
Borttagen
|
Ja verkliga världen nutid tycker jag med
8 jun, 2015 18:38 |
|
Forthenightisdark
Elev |
Okej bra!
8 jun, 2015 18:41 |
|
Borttagen
|
Tänkte mig att krafterna fick de pågrund av att de var expriment i ett labb. Forskarna ville hitta ett sätt att göra människor starkare när personerna fick krafterna blev dom fria men forskarna håller koll på dom hur det går för dom.
8 jun, 2015 18:45 |
|
Forthenightisdark
Elev |
8 jun, 2015 18:47 |
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Borttagen: vill nog inteSkrivet av soony sonny love: får jag vara med? Japp! Helena Raven: Ja, det var så jag tänkte ![]()
8 jun, 2015 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Forthenightisdark: Åh okej, det blir jättebra! Var de frivilligt med i detta experiment då eller blev de tvingade? Vissa kanske var tvingade det väljer var och en om ens karaktär blev det eller inte. Det är endast du som bestämmer allt runt din karaktär men kom ihåg jag föredrar inte att använda färdiga bilder utan antingen besrkiver jag eller gör utseende via ett spel på rinmarugames.com 8 jun, 2015 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen