Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter - Efter [J_J & BlackStar]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harry Potter - Efter [J_J & BlackStar]

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!åh det namnet säger mig något, vem var james nu xD


alexia kollade på ormen och rös tyst till och kollade sen ut när tåget stnanar in och stänger sin kanins bur helt. "Slytherine leler?"fårgade hon då hon såg ormen och sedan hennes slips färg

18 maj, 2015 21:07

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Den äldsta sonen i familjen potter


Jag nickar.
"Vad avslöjade mig?" säger jag överdramatiskt. "Var det min azumness, eller var det bara slipsen?"

18 maj, 2015 21:09

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!aha vilken åk?

Alexia himlar med ögonen "sorry bara din slips"Sa hon kort "och din orm"Sa hon kort och drog handen gneom håret

18 maj, 2015 21:13

Borttagen

Avatar


En tryckande tystnad sprider sig och snart har tåget stannat. Jag går ut ur kupén, där jag möts av min värsta mardröm. Och nej, de är otroligt nog inte James Potter. Det är Jason. ”Vad gör du här?” frågar jag undrande (well duhhh… Hur skulle jag annars fråga???)
”Jag jobbar här” får jag som svar.
”Som vadå?!”
”Skogsvaktare 2.0!” utbrister han och viftar fånigt med armarna.

20 maj, 2015 18:43

Borttagen

Avatar


Alexia drar till sig allt och gick tyst ut när hon hörde de var framme och trippar tyst ut och log när ohn klev ur och log stort direkt, hemma igen

20 maj, 2015 20:15

Borttagen

Avatar


Jag stirrar på honom. "Vem mutade du? Och med vad?" säger jag äcklat.
”Det var inte så jag menade!” Skrattar JayJay. Jag himlar med ögonen. ”Sääääkert!”
Vi börjar gå av tåget, och då möts vi av min andra värsta mardröm. James Potter. Och som vanligt står han och hela Potter-Weasley klanen i vägen. Jag går mot dem.
”Ursäkta…” mumlar jag och försöker få dem att bana väg.

Tillslut är jag trött på skiten och mitt `berömda’ temperament flammar upp.
”Flytta på er era bortskämmda skitungar!” ryter jag. Och min teknik funkar, för snart öppnar sig en passage, inte utan missnöjt mummel, i stil med ”Jävla psykobitch…” och andra, snälla ord. Jag hälsar på Albus när vi går förbi. Han är faktiskt en av mina närmaste vänner, vilket inte är många, jag är inte särskilt social av mig… Vilket delvis är Jasons fel. Han skrämmer iväg alla som ens vågar komma närmare än 10 meter…

28 maj, 2015 19:18

Borttagen

Avatar


Alexia kollade på potter och wesly gänget och sedan slytherine tjejen rytar och suckar och gick llugnt emot dem och log vändligt till och mumlade uräskta och de flyttade sig direkt. hon kollade på slyterhine oc hsemt förbi henne "lite vänligare kan du vara"sa hon direkt och gick snabbt då hon såg sina vänner och var direkt där och hälsar på Tyler och ellen, hennes bästa vänner.

28 maj, 2015 19:20

Borttagen

Avatar


”Lite otrevligare kan du väll vara!” muttrar jag och kliver av tåget. ”Lämnar du mig här nu, JayJay?” frågar jag min bror. Han skrattar och skakar på huvudet. ”Mot Testralerna!” säger jag och pekar på de svarta djuren som drar vagnarna. Vem jag såg dö? Vill inte prata om det… Vi kan säga att det var en nära vän till mig… Mer avslöjar jag inte, det får ni se i nästa avsnitt i My boring, normal life of a witch!
Tillbaka till verkligheten, där jag inte har någon tv-show.
De flesta är helt tomma, och jag sätter mig i en. Moooot Hogwarts.

28 maj, 2015 19:28

Borttagen

Avatar


Alexia satt dig direkt i en to mmed sian vänner och de byte direkt ord, Tyler var en Grifyndorare men han hade dem som ina vänner trots han inte gic i samma klass hela tiden. De kolalr runt och Alexa suckae

28 maj, 2015 19:30

Borttagen

Avatar


Jag sitter vid Slytherinbordet. Och skyfflar i mig mat. Jag älskar mat. Mat for Lajf!!!!! Annars skulle jag svälta ihjäl… Terri sitter bredvid mig. Han tolererar mig, och jag tolererar honom. Och vi tolererar inga andra. Perfekta för varandra.
”Avril!” säger Terri och puttar till mig. ”Potter stirrar. Igen!” Jag himlar med ögonen och kollar dit. Albus vinkar. James stirrar. Fast inte på mig. Han stirrar på Jesicca, en mycket irriterande tjej i en årskurs över mig.

28 maj, 2015 19:54

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harry Potter - Efter [J_J & BlackStar]

Du får inte svara på den här tråden.