Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med Hanna Alice Lilly Potter och Ozzystar2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Hanna Alice Lilly Potter och Ozzystar2

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Okej jag kan vara Bubatonks så får Hanna Alice Lilly Potter Vara Hogwarts

17 maj, 2015 11:33

Hanna Alice Lilly Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej jag kan vara Bubatonks så får Hanna Alice Lilly Potter Vara Hogwarts

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-iNlbTd3tYoA%2FVnjNUWn0c0I%2FAAAAAAAAZhc%2FTPHKspcP0jA%2Fs1600%2F25%252Bdays%252Bof%252Bbook%252Bbf%252B4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FFQvY5tgefVffW%2Fgiphy.gif

17 maj, 2015 11:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej jag kan vara Bubatonks så får Hanna Alice Lilly Potter Vara Hogwarts

Då är jag Durmstrang

17 maj, 2015 11:34

Borttagen

Avatar


Okej ve börjar?

Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts?

17 maj, 2015 11:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej ve börjar?

Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts?


Ja, det kan vi

PS. Det stavas Beuxbatons

17 maj, 2015 11:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej ve börjar?

Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts?


Ja, det kan vi

PS. Det stavas Beuxbatons

Åh okej stavar som en kråka.

17 maj, 2015 11:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej ve börjar?

Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts?


Ja, det kan vi

PS. Det stavas Beuxbatons

Åh okej stavar som en kråka.



Nejdå Beuxbatons är ett franskt namn, jag kan bara stava det för att jag går i franska+satt och tränade på det i en halvtimme xD

17 maj, 2015 11:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej ve börjar?

Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts?


Ja, det kan vi

PS. Det stavas Beuxbatons

Åh okej stavar som en kråka.



Nejdå Beuxbatons är ett franskt namn, jag kan bara stava det för att jag går i franska+satt och tränade på det i en
halvtimme xD

Okej
Ska vi börja när Hanna Alice Lilly Potter loggar in igen?

17 maj, 2015 11:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej ve börjar?

Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts?


Ja, det kan vi

PS. Det stavas Beuxbatons

Åh okej stavar som en kråka.



Nejdå Beuxbatons är ett franskt namn, jag kan bara stava det för att jag går i franska+satt och tränade på det i en
halvtimme xD

Okej
Ska vi börja när Hanna Alice Lilly Potter loggar in igen?


Vi kanske ska göra mallar först

17 maj, 2015 11:47

Hanna Alice Lilly Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej ve börjar?

Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts?


Ja, det kan vi

PS. Det stavas Beuxbatons

Åh okej stavar som en kråka.



Nejdå Beuxbatons är ett franskt namn, jag kan bara stava det för att jag går i franska+satt och tränade på det i en
halvtimme xD

Okej
Ska vi börja när Hanna Alice Lilly Potter loggar in igen?


Vi kanske ska göra mallar först
japp

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-iNlbTd3tYoA%2FVnjNUWn0c0I%2FAAAAAAAAZhc%2FTPHKspcP0jA%2Fs1600%2F25%252Bdays%252Bof%252Bbook%252Bbf%252B4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FFQvY5tgefVffW%2Fgiphy.gif

17 maj, 2015 11:54

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Hanna Alice Lilly Potter och Ozzystar2

Du får inte svara på den här tråden.