Prs med Hanna Alice Lilly Potter och Ozzystar2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Hanna Alice Lilly Potter och Ozzystar2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej jag kan vara Bubatonks så får Hanna Alice Lilly Potter Vara Hogwarts
17 maj, 2015 11:33 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
17 maj, 2015 11:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej jag kan vara Bubatonks så får Hanna Alice Lilly Potter Vara Hogwarts Då är jag Durmstrang 17 maj, 2015 11:34 |
|
Borttagen
|
Okej ve börjar?
Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts? 17 maj, 2015 11:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej ve börjar? Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts? Ja, det kan vi PS. Det stavas Beuxbatons 17 maj, 2015 11:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej ve börjar? Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts? Ja, det kan vi PS. Det stavas Beuxbatons Åh okej stavar som en kråka. 17 maj, 2015 11:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej ve börjar? Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts? Ja, det kan vi PS. Det stavas Beuxbatons Åh okej stavar som en kråka. Nejdå 17 maj, 2015 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej ve börjar? Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts? Ja, det kan vi PS. Det stavas Beuxbatons Åh okej stavar som en kråka. Nejdå halvtimme xD Okej Ska vi börja när Hanna Alice Lilly Potter loggar in igen? 17 maj, 2015 11:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej ve börjar? Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts? Ja, det kan vi PS. Det stavas Beuxbatons Åh okej stavar som en kråka. Nejdå halvtimme xD Okej Ska vi börja när Hanna Alice Lilly Potter loggar in igen? Vi kanske ska göra mallar först 17 maj, 2015 11:47 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: jappSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej ve börjar? Ska vi börja med att Bobatonks och Durmstrang kommer till Hogwarts? Ja, det kan vi PS. Det stavas Beuxbatons Åh okej stavar som en kråka. Nejdå halvtimme xD Okej Ska vi börja när Hanna Alice Lilly Potter loggar in igen? Vi kanske ska göra mallar först ![]()
17 maj, 2015 11:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen