Rolla Någon?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rolla Någon?
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej om vad?
Hungerspelen, HP eller kom gärna med förslag
Jag vet inte... Hungerspelen?
Okej, gärna.
Ska det vara något speciellt?
Nej, jag antar inte det. Vi kan ju bara köra på vanligt?
Ja, men måste gå nu och läsa för min syster
Okej ♥
Tillbaks 
20 maj, 2015 15:22
|
|
Borttagen
|
Okej, ska vi göra mallar?
23 maj, 2015 10:32
|
|
Borttagen
|
23 maj, 2015 18:49
|
|
Borttagen
|
23 maj, 2015 19:36
|
|
Borttagen
|
Okej
Mall:
Namn:
Distrikt:
Utseende:
Ålder: (12-1 
Personlighet:
Vapen:
Styrka:
Övrigt:
24 maj, 2015 12:06
|
|
Borttagen
|
Namn: June Iparis
Distrikt: 4
Utseende:
Hon har röd/brunt långt hår och chokladbruna ögon. Hon har även en lätt uppböjd näsa och rosa fylliga läppar, (väldigt söt egentligen). Hon är ganska späd och liten, är ca 155cm lång.
Ålder: 14
Personlighet: Hon är inte så pratsam men inte blyg. Väldigt smart och snabbtänkt och har svårt att vis sina känslor på grund av hungerspelen och allt. Hon kan verka arrogant och dryg eftersom att hon är tystlåten och ignorerar de flesta men det är hon inte egentligen.
Vapen: Hon är riktigt bra med kniv men använder sig oftast inte av vapen utan för det mesta annan taktik.
Styrka: Hon är väldigt smart, kvicktänkt och är även snabb och liten.
Övrigt: Hon lever med bara sin mamma, hon har ingen annan familj.
24 maj, 2015 13:38
Detta inlägg ändrades senast 2015-05-27 kl. 19:59
Antal ändringar: 3
|
|
Borttagen
|
ej
Mall:
Namn: Arrista Snige
Distrikt: 7
Utseende: 
Ålder: 12
Personlighet: Snabb, klättrare mer rollas
Vapen: Svärd
Styrka: Hon rör sig smidigt och som sagt klättrare
Övrigt: Hon är otroligt rädd och blyg
24 maj, 2015 13:56
|
|
Borttagen
|
24 maj, 2015 14:33
|
|
Borttagen
|
Du! 
24 maj, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
Jag sitter vid stranden medans solen hettar på min nakna hud. Vädret är vackert, helt molnfri himmel och inte en vindbris som stör det tysta lugnet. Vattnen är klart blå och väldigt varmt som det alltid är den här tiden på året. Mina små fötter simmar tyst under ytan medans jag fridfullt pysslar med det vita fina dyra tyget min klänning består av. Mitt jordgubbsblonda hår är uppsatt i en vacker fläta som bildar en prydlig gloria runt mitt huvud. Min mamma har verkligen tagit sig tid för allt detta och jag uppskattar det verkligen. Mitt humör kanske är gott men mitt minne är orolig över idag. Slåtterdagen.
Jag tar en av de färska nyplockade jordgubbarna som står i en vit porslins skål bredvid mig, jag vet ett ställe vid en sjö i skogen där det finns massvis med färska bär som smultron, björnbär och andra goda delikatesser. Jag lägger mig med en suck ner i det klargröna gräset och sluter ögonen. Bakom mina ögonlock susar minnen, nutid och dåtid förbi i snabb fart. Jag fokuserar på de lyckliga minnena och ler. Jag försöker göra allt för att distrahera mig från hemskheterna som kommer att hända inom en kort tid, jag vill inte tänka på det och jag jobbar hårt för att ignorera skriken av alla som dör varje år på grund av vad som sägs vara vårt fel. Skriken av unga, äldre, pojkar och flickor. Men alla slåss för samma sak. Liv.
27 maj, 2015 20:17
|
Du får inte svara på den här tråden.