Fight four elements (Öppet rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fight four elements (Öppet rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur många fler tycker ni ska vara med i rollet?? Känner själv att max 8 deltagare eller vad säger ni?
16 maj, 2015 17:42 |
|
Borttagen
|
Haha, tror det här är en av de vagaste mallarna jag skrivit. Hoppas det är okej.
Namn: Reid. Ålder: 21 år. Kön: Manligt. Utseende: ![]() Element: Vatten. Historia: Reid har inte levt särskilt länge på ett och samma ställe. Hans far är en general och han och hans tre bröder – Roan 28 år, Jax 25 år, Qouin 19 år – har alltid rest med honom då deras mor dog i kriget redan då Reid endast var tre år. De har nästan alltid fått sköta sig själva och ta hand om varandra medan deras far var iväg om dagarna och vissa nätter. Hans målmedvetenhet att försöka stoppa kriget, vinna kriget har alltid hängt som ett moln över dem och alla pojkarna har känt pressen att prestera och ge allt de hade för att vinna. Ge deras mors död en mening. Övrigt: Rollas. Skrivet av Borttagen: Hur många fler tycker ni ska vara med i rollet?? Känner själv att max 8 deltagare eller vad säger ni? Låter bra. Edit: La dit en utseende grej. Hoppas det var okej. 16 maj, 2015 18:25 |
|
Borttagen
|
Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel
Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien 16 maj, 2015 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men google is your best friend. ^^ 16 maj, 2015 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men google is your best friend. ^^ Ska försöka hitta ett passande spel där man även kan spara bilderna på datorn Har samma känsla angående bilder och därför föredrar jag spel eller beskrivning 16 maj, 2015 18:32 |
|
Sunflower
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men google is your best friend. ^^ Jag har samma känsla när det gäller bilder, men det är därför jag alltid sparar "källan" där bilden kommer ifrån, så om någon undrar så kan jag hänvisa dem till den egentliga ägaren av bilden. Eller så kan man bara länka skaparens namn under direkt, så man slipper bli misstänkt för stöld, etc. Jag tycker alltid det är okej att skaffa sig bilder sålänge man kan hänvisa till den egentliga ägaren av materialet och inte hävdar att man äger något som man egentligen inte gör, om ni förstår vad jag menar. ^^ ♥
16 maj, 2015 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sunflower: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men google is your best friend. ^^ Jag har samma känsla när det gäller bilder, men det är därför jag alltid sparar "källan" där bilden kommer ifrån, så om någon undrar så kan jag hänvisa dem till den egentliga ägaren av bilden. Eller så kan man bara länka skaparens namn under direkt, så man slipper bli misstänkt för stöld, etc. Jag tycker alltid det är okej att skaffa sig bilder sålänge man kan hänvisa till den egentliga ägaren av materialet och inte hävdar att man äger något som man egentligen inte gör, om ni förstår vad jag menar. ^^ ♥ Ska börja göra det om jag använder bilder 16 maj, 2015 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sunflower: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men google is your best friend. ^^ Jag har samma känsla när det gäller bilder, men det är därför jag alltid sparar "källan" där bilden kommer ifrån, så om någon undrar så kan jag hänvisa dem till den egentliga ägaren av bilden. Eller så kan man bara länka skaparens namn under direkt, så man slipper bli misstänkt för stöld, etc. Jag tycker alltid det är okej att skaffa sig bilder sålänge man kan hänvisa till den egentliga ägaren av materialet och inte hävdar att man äger något som man egentligen inte gör, om ni förstår vad jag menar. ^^ ♥ Ska börja göra det om jag använder bilder Jag med. ^^ 16 maj, 2015 19:05 |
|
Stupefy
Elev |
16 maj, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Stupefy: Ska vi ha någon min och max ålder? Är lite osäker på vilken ålder jag ska ha på min karaktär Jag tänkte mig att de får som yngst vara 15 eller vad tycker ni andra?. 16 maj, 2015 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen