Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fight four elements (Öppet rollspel)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fight four elements (Öppet rollspel)

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hur många fler tycker ni ska vara med i rollet?? Känner själv att max 8 deltagare eller vad säger ni?

16 maj, 2015 17:42

Borttagen

Avatar


Haha, tror det här är en av de vagaste mallarna jag skrivit. Hoppas det är okej.


Namn: Reid.
Ålder: 21 år.
Kön: Manligt.
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs70%2Fi%2F2010%2F222%2Fb%2Fd%2FMale_Waterbender_by_GreenifyME.png
Element: Vatten.
Historia: Reid har inte levt särskilt länge på ett och samma ställe. Hans far är en general och han och hans tre bröder – Roan 28 år, Jax 25 år, Qouin 19 år – har alltid rest med honom då deras mor dog i kriget redan då Reid endast var tre år. De har nästan alltid fått sköta sig själva och ta hand om varandra medan deras far var iväg om dagarna och vissa nätter. Hans målmedvetenhet att försöka stoppa kriget, vinna kriget har alltid hängt som ett moln över dem och alla pojkarna har känt pressen att prestera och ge allt de hade för att vinna. Ge deras mors död en mening.
Övrigt: Rollas.



Skrivet av Borttagen:
Hur många fler tycker ni ska vara med i rollet?? Känner själv att max 8 deltagare eller vad säger ni?

Låter bra.


Edit: La dit en utseende grej. Hoppas det var okej.

16 maj, 2015 18:25

Borttagen

Avatar


Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel

Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien

16 maj, 2015 18:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel

Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien


Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men

google is your best friend. ^^

16 maj, 2015 18:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel

Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien


Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men

google is your best friend. ^^


Ska försöka hitta ett passande spel där man även kan spara bilderna på datorn

Har samma känsla angående bilder och därför föredrar jag spel eller beskrivning

16 maj, 2015 18:32

Sunflower
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel

Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien


Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men

google is your best friend. ^^


Jag har samma känsla när det gäller bilder, men det är därför jag alltid sparar "källan" där bilden kommer ifrån, så om någon undrar så kan jag hänvisa dem till den egentliga ägaren av bilden. Eller så kan man bara länka skaparens namn under direkt, så man slipper bli misstänkt för stöld, etc.

Jag tycker alltid det är okej att skaffa sig bilder sålänge man kan hänvisa till den egentliga ägaren av materialet och inte hävdar att man äger något som man egentligen inte gör, om ni förstår vad jag menar. ^^ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F504e542f6fe8fe9ee15a81dca6c39a0a%2Ftumblr_oauem5ZGDI1qfv89lo1_250.gif

16 maj, 2015 18:47

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Sunflower:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel

Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien


Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men

google is your best friend. ^^


Jag har samma känsla när det gäller bilder, men det är därför jag alltid sparar "källan" där bilden kommer ifrån, så om någon undrar så kan jag hänvisa dem till den egentliga ägaren av bilden. Eller så kan man bara länka skaparens namn under direkt, så man slipper bli misstänkt för stöld, etc.

Jag tycker alltid det är okej att skaffa sig bilder sålänge man kan hänvisa till den egentliga ägaren av materialet och inte hävdar att man äger något som man egentligen inte gör, om ni förstår vad jag menar. ^^ ♥


Ska börja göra det om jag använder bilder

16 maj, 2015 18:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Sunflower:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vart hittade du ditt utseendeAia?? Har svårt att hitta passande utseende till sånna här rollspel

Ser ut som att det är någon form utav spel då jag inte känner igen karktären från serien


Ehhee... egentligen gillar jag inte att använda bilder cuz, it feels like stealing men men

google is your best friend. ^^


Jag har samma känsla när det gäller bilder, men det är därför jag alltid sparar "källan" där bilden kommer ifrån, så om någon undrar så kan jag hänvisa dem till den egentliga ägaren av bilden. Eller så kan man bara länka skaparens namn under direkt, så man slipper bli misstänkt för stöld, etc.

Jag tycker alltid det är okej att skaffa sig bilder sålänge man kan hänvisa till den egentliga ägaren av materialet och inte hävdar att man äger något som man egentligen inte gör, om ni förstår vad jag menar. ^^ ♥


Ska börja göra det om jag använder bilder


Jag med. ^^

16 maj, 2015 19:05

Stupefy
Elev

Avatar


Ska vi ha någon min och max ålder? Är lite osäker på vilken ålder jag ska ha på min karaktär

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Feaf84f77f430de1b4ad3cd0980e3cefa%2Ftumblr_mfzm3jldhP1r3lob6o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstream1.gifsoup.com%2Fview5%2F4901554%2Fdan-and-phil-handshake-o.gif

16 maj, 2015 19:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Stupefy:
Ska vi ha någon min och max ålder? Är lite osäker på vilken ålder jag ska ha på min karaktär


Jag tänkte mig att de får som yngst vara 15 eller vad tycker ni andra?.

16 maj, 2015 20:02

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fight four elements (Öppet rollspel)

Du får inte svara på den här tråden.