Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Doctrina (PRS)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Doctrina (PRS)

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hur många mer måste göra mall?

19 maj, 2015 20:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hur många mer måste göra mall?


Roger Davies, sedan kan vi börja!

Och vi skriver i nutid?

19 maj, 2015 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hur många mer måste göra mall?


Roger Davies, sedan kan vi börja!

Och vi skriver i nutid?

Okej...

19 maj, 2015 21:20

Borttagen

Avatar


Mall kommer imorrn, lovar!

19 maj, 2015 21:29

Borttagen

Avatar


Sorry men jag drar mig ur det händer inget här så jag lämnar sorry

19 maj, 2015 21:31

Borttagen

Avatar


Var är mallen Roger Davies?

22 maj, 2015 17:58

Borttagen

Avatar


Ojojoj, förlåt för utebliven mall!

Förlåt!

Här kommer den!:

Namn: Egeniaþ (þ skrivs Alt Gr+P)
Ålder: 13
Kön: F
Varelse: Alv
Hon har ingen kraft, men hon är oerhört skicklig med vapen, speciellt med giftdoppade pilar.
Personlighet: Mystisk. Hon skyr folk och håller sig mest för sig själv. Som alla alver är hon vacker vilket har lockat många beundrare, både mannliga och kvinnliga, men gillar inte att prata med någon. Har svårt att följa regler om hon tycker att de är onödiga och vill göra allt själv, på sitt eget sätt.
Främsta fritidsintresse är att utforska naturen.
Utseende: 1,70 lång, vacker och smått mystisk, spetsiga öron, ganska mörkt hår. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdigital-art-gallery.com%2Foid%2F85%2Fr169_457x256_14939_Young_Lady_2d_fantasy_portrait_leaf_lady_girl_woman_elf_picture_image_digital_art.jpg
Eventuellt husdjur: -
Familj och bakgrund: Lever med sin mor i en grotta långt iväg som är omgjord till ett hus. Hennes pappa stack innan hon föddes. Hennes mor är väldigt lik henne till personligheten, vilket passar bra.
Övrigt: -

22 maj, 2015 20:59

Borttagen

Avatar


Vem börjar och hur ska vi börja?

22 maj, 2015 21:02

Borttagen

Avatar


Vi kan väl börja på morgonen när alla ska till klassen, eller nåt sånt?

24 maj, 2015 09:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi kan väl börja på morgonen när alla ska till klassen, eller nåt sånt?


Okej! Vill du börja?

24 maj, 2015 10:31

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Doctrina (PRS)

Du får inte svara på den här tråden.