Självuppskattningstråden
Forum > Off Topic > Självuppskattningstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Har avklarat två stora prov nu på två dagar och matte NP från igår känns som att det gick riktigt bra!
Hej 21 maj, 2015 17:58 |
|
Fellrendión
Elev |
21 maj, 2015 20:14 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag har både lärt mig grunderna i charleston och städat lite! Man kan typ ta sig fram i hallen nu. Så jag har faktiskt gjort saker jag lovat mig själv idag. Åh, du måste lära mig! Vill lära mig dansa det "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 maj, 2015 21:28 |
|
Ginny00
Elev |
Har läst en massa i min bok idag och känt mig ganska bra över huvud taget! Jag är okej, liksom. Det är en skön känsla.
21 maj, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
Jag klarade ett Historiaprov med toppbetyg A
provresultat: 13/13 poäng/rätt ----> 13/13 stjärnor= A jagklarade samhällskunskap med maxpott= A 21 maj, 2015 21:30 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Jag har både lärt mig grunderna i charleston och städat lite! Man kan typ ta sig fram i hallen nu. Så jag har faktiskt gjort saker jag lovat mig själv idag. Åh, du måste lära mig! Vill lära mig dansa det Jaaa! Det är jättekul ![]() ![]()
21 maj, 2015 21:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Jag har både lärt mig grunderna i charleston och städat lite! Man kan typ ta sig fram i hallen nu. Så jag har faktiskt gjort saker jag lovat mig själv idag. Åh, du måste lära mig! Vill lära mig dansa det Jaaa! Det är jättekul Ja, det verkar det Öva på du, så får vi dansa sedan c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 maj, 2015 21:43 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Jag har både lärt mig grunderna i charleston och städat lite! Man kan typ ta sig fram i hallen nu. Så jag har faktiskt gjort saker jag lovat mig själv idag. Åh, du måste lära mig! Vill lära mig dansa det Jaaa! Det är jättekul Ja, det verkar det Öva på du, så får vi dansa sedan c: Åh, du är ju perfekt för Lindy Hop också! Jag är lite för lång ![]() ![]()
21 maj, 2015 21:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Jag har både lärt mig grunderna i charleston och städat lite! Man kan typ ta sig fram i hallen nu. Så jag har faktiskt gjort saker jag lovat mig själv idag. Åh, du måste lära mig! Vill lära mig dansa det Jaaa! Det är jättekul Ja, det verkar det Öva på du, så får vi dansa sedan c: Åh, du är ju perfekt för Lindy Hop också! Jag är lite för lång Äntligen finns det något bra med min korthet xD Det får jag ta att uppskatta! För då blir våran konversation här inte off topic Du får dansa med världens nästan längsta människa eller så "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 maj, 2015 21:51 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Äntligen finns det något bra med min korthet xD Det får jag ta att uppskatta! För då blir våran konversation här inte off topic Du får dansa med världens nästan längsta människa eller så Haha, ja, "jag uppskattar att Rebecca kom på något bra med min korthet" Ja, jag ska försöka hitta någon! ![]() ![]()
21 maj, 2015 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen