Prs med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
~My~
Jag försöker stå ut med Emilia en stund men till slut säger jag "Jag årkar inte. Förlåt!" och stegrar ut ur kupèn utan att se mig om.
Är det okej om det finns en som heter William Red, du har ju Emilia Red, de kan vara syskon eller kusiner eller något
Namn: Dylan Spinks
Ålder: 17
Kön: Boy
Bästa vänner: Willian Red och Hannes McMillian
Familj: Mamma och 4 småbröder (Eric, Sam, Phin och Dylan)
Utseende: 
Personlighet: Snäll, populär, positiv och glad
Intressen: Slagman i Gryffindors qudditch lag
Elevhem: Gryffindor
Blodstatus: Halvbod
Dejtar: Lily Potter
Övrigt:
15 maj, 2015 19:37
Detta inlägg ändrades senast 2015-05-15 kl. 19:44
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
( Visst men alltså Jack är redan sökare i gryffindors quidditchlag)
~Emilia~
Jag kollade efter My.
" Jag borde gå jag hör inte hemma här" sa hon och lämnade kupén och gick för att leta efter sin bror William.
15 maj, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
(Jag ändrar det till något annat  )
~Emma~
"Du går ingenstans Emilia!" sa jag och sprang efter henne. "Hon är en idiot!" ropade Alice. JAg agv henne e mörk blick "Iallafall just nu!" jag kollade hoppfullt på Emilia
15 maj, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Men My är eran vän vi är inte ens vänner och jag får säkert sitta med min bror och hans kompisar" sa jag och kollade på Emma.
( Jag undrar bara en grej skulle det inte vara roligare om Dylan och Emilia blir ihop)
15 maj, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
(Jo! Jag kan typ göra så att de grälar och sedan blir Lily ihop med någon  )
-Emma-
"Hon är inte vår kompis om hon inte gilar dig Emilia!" sa jag "Hon har redan hittat nya kompisar!" sa Alice. Mycket riktigt så satt My med några elever i kupén just utanför i korridoren där vi stog. Jag tog Emilias hand "Kommer du?" frågade jag
-Dylan-
"Men kan du sluta vara så larvig och på?" skrek Lily åt mig. Jag backade undan "Förlåt då!" sa jag "Förlåt då!" häramde Lily ´med larvig röst "Du menar det säkert! Jag har killkompisar om jag vill! Och jag vill INTE att du ska komma varje gång jag pratar med dem och kyssa mig och hålla på!!" fortsatte hon ilsket "Du menar så att du kan flörta med dem ifred? Visst. De går bra." svarade jag lika ilsket "Det är slut Dylan!" jag reagerade på att hon sa mitt namn villket hon inte gjort på 2 år. Hon stegrade ilsket ut. Jag satte mig på en plats för att samla mig snabbt innan jag gick till William och de andra.
15 maj, 2015 20:02
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Jag kommer snart ska bara prata med min bror" sa jag och gick till William.
Jag log mot Dylan och hans andra kompisar.
15 maj, 2015 20:03
|
|
Borttagen
|
-Emma-
"Lova!" ropade jag efter henne men hon hade redan gått till sin bror och hans kompisar. "Erkänn, William är VÄLDIGT snygg!" sa Alice till mig. JAg skrattade "Ja, du har faktist rätt!" svarade jag. Vi satte oss i vår kupé och väntade på Emilia
15 maj, 2015 20:06
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Jag pratade tyst med William och kollade då och då på Dylan.
15 maj, 2015 20:07
|
|
Borttagen
|
-Dylan-
Jag såg att Williams syster då och då kollade på mig. Jag log för mig själv. Hon var riktigt snygg när allt kom omkring. "Dyl, hur är det med Potter?" frågade Robin mig. Det högg till i hjärtat, hur kundé jag sitta och titta på Willianm syster när min flickvän gjort slut? "Vi har gjort slut" mummlade jag.
15 maj, 2015 20:12
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Jag är ledsen för det Dylan" sa jag och log svagt mot honom innan jag återigen vände mig mot min bror.
15 maj, 2015 20:13
|
Du får inte svara på den här tråden.