Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Phan-roll med Sallad och AngelUtopia

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Phan-roll med Sallad och AngelUtopia

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Jag vet inte deras favorit pizzor!)
Phil
"*Random pizza sort*" svarade jag och sjönk djupare ner i soffan.

7 maj, 2015 19:15

Borttagen

Avatar


Gör du inte?
DU YOU EVEN INTERNET!?!?
(jag var bara tvungen XD)

Dan
Jag började spela candy crush saga.

8 maj, 2015 17:49

Borttagen

Avatar


Phil
Efter ett tag ringde det på dörren

9 maj, 2015 10:31

Borttagen

Avatar


Dan
Jag gick och öpnade. Det var pizzabudet.

9 maj, 2015 11:14

Borttagen

Avatar


Phil
Dan gick för att öppna medan jag satt kvar på soffan.

13 maj, 2015 16:01

Borttagen

Avatar


Jag betalade för pizzorna.

13 maj, 2015 16:03

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Phan-roll med Sallad och AngelUtopia

Du får inte svara på den här tråden.