Prs med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
Jag gick in i tåget, tog min koffert och letade reda på en tom kupé, där jag satte mig ner och läste.
5 maj, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i en kupé där det satt en ensam tjej och läste.
" Är det okej om jag och mina kompisar sitter här?" Frågade jag.
5 maj, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
5 maj, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
Jag slog mig ner längst in och killarna satt sig ner bredvid.
5 maj, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
Jag tittade skyggt på de andra och konstaterade att en av pojkarna var väldigt lik Harry Potter, innan jag snabbt vände bort blicken och fortsatte att läsa min bok.
5 maj, 2015 21:15
|
|
Borttagen
|
" Jag har inte presenterat mig jag heter Vanessa Nott" sa jag och log.
" och det här är Albus Potter och Scorpius Malfoy" sa jag.
5 maj, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
"Jag heter Stephanie Frost" svarar jag blygt.
6 maj, 2015 12:06
|
|
Borttagen
|
" Så roligt att träffas" sa jag.
6 maj, 2015 13:38
|
|
Borttagen
|
Jag log svagt och tittade ner i min bok igen.
6 maj, 2015 14:03
|
|
Borttagen
|
Jag började prata med Albus och Scorpius.
6 maj, 2015 14:58
|
Du får inte svara på den här tråden.