Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med Melody Malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Melody Malfoy

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gick in i tåget, tog min koffert och letade reda på en tom kupé, där jag satte mig ner och läste.

5 maj, 2015 21:02

Borttagen

Avatar


Jag gick in i en kupé där det satt en ensam tjej och läste.
" Är det okej om jag och mina kompisar sitter här?" Frågade jag.

5 maj, 2015 21:09

Borttagen

Avatar


"Visst" svarar jag.

5 maj, 2015 21:11

Borttagen

Avatar


Jag slog mig ner längst in och killarna satt sig ner bredvid.

5 maj, 2015 21:12

Borttagen

Avatar


Jag tittade skyggt på de andra och konstaterade att en av pojkarna var väldigt lik Harry Potter, innan jag snabbt vände bort blicken och fortsatte att läsa min bok.

5 maj, 2015 21:15

Borttagen

Avatar


" Jag har inte presenterat mig jag heter Vanessa Nott" sa jag och log.
" och det här är Albus Potter och Scorpius Malfoy" sa jag.

5 maj, 2015 21:47

Borttagen

Avatar


"Jag heter Stephanie Frost" svarar jag blygt.

6 maj, 2015 12:06

Borttagen

Avatar


" Så roligt att träffas" sa jag.

6 maj, 2015 13:38

Borttagen

Avatar


Jag log svagt och tittade ner i min bok igen.

6 maj, 2015 14:03

Borttagen

Avatar


Jag började prata med Albus och Scorpius.

6 maj, 2015 14:58

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Melody Malfoy

Du får inte svara på den här tråden.