Öppet fantasyrollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soony sonny love
Elev |
kan jag vara jägare också? om jag får:
MALL: beskrivning/bild: ![]() Namn: Evelina Foreast Smeknamn: Evi Ålder: 16 Art: (alv, människa, eller hybrid mellan de två) : hybrid mellan de två Rang: (kan finnas mer än en av varje, förutom då på kung/drottning/någon form av ledare) : jägare Personlighet: Väldigt social person som är ''bäst'' med pil och båge. Historia: Har levt i människornas värld med sin pappa ovetande om att mamman är en alv. övrigt: (kön/icke-kön, pronomen, olika saker) : tjej rollspelare: soony sonny love ![]()
2 maj, 2015 20:48 |
|
Vetemjölet
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Heter inte healer helare på svenska? Känns lite skumt med engelska där mitt i alltihopa!) Kan jag vara med? Jägare, återkommer med mall lite senare:3 (Hade glömt det svenska ordet för det haha) Jadå! :3 2 maj, 2015 21:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Kan vi börja då alla är online? Är så sugen på att rolla liksom xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 maj, 2015 21:07 |
|
soony sonny love
Elev |
2 maj, 2015 21:10 |
|
Vetemjölet
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Kan vi börja då alla är online? Är så sugen på att rolla liksom xD Japp. ROLLSPELET BÖRJAR NU! 2 maj, 2015 21:10 |
|
Wira
Elev |
Skrivet av Vetemjölet: Skrivet av Vildvittra: Kan vi börja då alla är online? Är så sugen på att rolla liksom xD Japp. ROLLSPELET BÖRJAR NU! Vem vill börja? 2 maj, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
Jag suger på att starta... inte jag!
2 maj, 2015 21:13 |
|
soony sonny love
Elev |
2 maj, 2015 21:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Den som startar rollet får börja
Sedan skulle jag vilja be er som skriver i jagform att skriva er karaktärs namn först. Det blir så svårt att hålla reda på dem annars ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 maj, 2015 21:16 |
|
Vetemjölet
Elev |
Kat kollade upp mot holmen och försökte beräkna hur många timmar det var kvar till kvällen. Det enda hon märkte var de mörka molnen som täckte den oftast klara himlen. Små, kalla vattendroppar slog mot hennes hy och hon skyndade hon sig in i helarens boning. Hon var extremt tacksam att hon tilläts bo i sin mästares boning, hon var endast en lärling.
Kat rös till och drog sin mantel runt sig och burrade ihop sig framför elden. Will satt upp på sin häst och ryckte till när han kände det kalla regnet. "Vi bör bege oss tillbaka," muttrade en av hans kamrater som han hade ridit ut med. (Ber pm ursäkt för kort, min mobil håller på att dö) 2 maj, 2015 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen