Om Böckerna.
Forum > Harry Potter > Om Böckerna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av -Mickis-: Skrivet av Black: Du spoilade för de som inte läst boken.. aso, jag har läst den, men tänk lite på dem som inte har? Kanske det, men dom flesta av dom som är medlemar kanske har läst böckerna? Om dom inte har, så får dom veta lite av vad som händer. Fast om du läser reglerna, får man inte spoila på denna hemsida. Det är därför man har en spoiler funktion, då kan man själv som läsare ha ett val om man vill veta eller inte. Det är inte kul att få veta att Spoiler: genom detta. Hm. Tryck här för att visa!
27 maj, 2011 20:07 |
|
Katla
Elev |
Öh, Skål!
♏︎ 27 maj, 2011 21:53 |
|
childhoodlight
Elev |
27 maj, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: Jo, jag tycker om "I'm Harry. Just Harry"-repliken. Får en att tänka på pojken i skrymslet. Det är sött. :3 27 maj, 2011 23:49 |
|
Miss Alice
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 28 maj, 2011 10:52 |
|
Katla
Elev |
♏︎ 28 maj, 2011 11:12 |
|
Borttagen
|
jag vet inte om jag skulle vilja leva ett sådant liv för ron sa en gång: Jag undrade presis hur det var att ha ett normalt liv.
29 maj, 2011 10:20 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 maj, 2011 10:22 |
|
Borttagen
|
^ Håller helt med.
So unfair av Dumbledore att bara ge honom 10 poäng :c 29 maj, 2011 21:55 |
|
Borttagen
|
Han förkänade minst 50^^
29 nov, 2011 09:44 |
Forum > Harry Potter > Om Böckerna.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen