Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om Böckerna.

Forum > Harry Potter > Om Böckerna.

1 2 3
Användare Inlägg
Elderwand
Elev

Avatar


Skrivet av -Mickis-:
Skrivet av Black:
Du spoilade för de som inte läst boken..
aso, jag har läst den, men tänk lite på dem som inte har?


Kanske det, men dom flesta av dom som är medlemar kanske har läst böckerna? Om dom inte har, så får dom veta lite av vad som händer.

Fast om du läser reglerna, får man inte spoila på denna hemsida. Det är därför man har en spoiler funktion, då kan man själv som läsare ha ett val om man vill veta eller inte. Det är inte kul att få veta att
Spoiler:
Tryck här för att visa!Harry dödade Voldemort.
genom detta. Hm.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lspn9bxk241qc4rxzo1_500.png

27 maj, 2011 20:07

Katla
Elev

Avatar


Öh, Skål!

♏︎

27 maj, 2011 21:53

childhoodlight
Elev

Avatar


^ Hahahaha ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

27 maj, 2011 22:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av soratanaka:
Jo, jag tycker om "I'm Harry. Just Harry"-repliken. Får en att tänka på pojken i skrymslet.


Det är sött. :3

27 maj, 2011 23:49

Miss Alice
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Men det är väl egentligen Nevile Longbottom som dödar ormen så att Voldemort dör!?

28 maj, 2011 10:52

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Miss Alice:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Men det är väl egentligen Nevile Longbottom som dödar ormen så att Voldemort dör!?

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men då dör ju inte Voldemort. Bara att hans horrokruxer tar slut. Den lilla biten själ han har kvar sen finns ju i honom.

♏︎

28 maj, 2011 11:12

Borttagen

Avatar


jag vet inte om jag skulle vilja leva ett sådant liv för ron sa en gång: Jag undrade presis hur det var att ha ett normalt liv.

29 maj, 2011 10:20

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tycker det är ganska kul att Neville fixar den sista horrokruxen. Det bevisar verkligen att han är en hjälte som alltid ställer upp sina vänner. Ibland tycker jag att Neville är mycket modigare än t.ex. Harry. Som i ettan när Neville försöker stoppa Harry och gänget från att gå ut, riktigt modigt av honom. ^^

29 maj, 2011 10:22

Borttagen

Avatar


^ Håller helt med.
So unfair av Dumbledore att bara ge honom 10 poäng :c

29 maj, 2011 21:55

Borttagen

Avatar


Han förkänade minst 50^^

29 nov, 2011 09:44

1 2 3

Forum > Harry Potter > Om Böckerna.

Du får inte svara på den här tråden.