|
Borttagen
|
Men jag suger på att börja. Men visst, om du vill ha det så så gör jag den sämsta början i världen
Jag är på tåget
Your turn
26 apr, 2015 15:49
|
|
Borttagen
|
Jag är också på tåget. XD
Skulle vi rolla romione också?
26 apr, 2015 15:50
|
|
Borttagen
|
(Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon
26 apr, 2015 15:52
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: (Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon vem skriver du som? Hermione eller Harry?
26 apr, 2015 15:54
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: (Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon vem skriver du som? Hermione eller Harry?
Harry, du då? (Vi borde ha klargjort det här från början, va?)
26 apr, 2015 15:58
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: (Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon vem skriver du som? Hermione eller Harry?
Harry, du då? (Vi borde ha klargjort det här från början, va?) Ja, ska vi börja om?
26 apr, 2015 15:59
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: (Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon vem skriver du som? Hermione eller Harry?
Harry, du då? (Vi borde ha klargjort det här från början, va?) Ja, ska vi börja om?
Jo verkar bäst så. Vem börjar?
26 apr, 2015 16:03
|
|
Borttagen
|
26 apr, 2015 16:04
|
|
Borttagen
|
Varför alltid jag? Okej, visst, förresten, bara ett förslag, beroende på vem vi är när vi skriver sätter vi deras namn i fetstil ovanför, ok?
Harry
Jag sitter på tåget med mina bästa vänner Ron och Hermione
26 apr, 2015 16:07
|
|
Borttagen
|
Okej!
Draco
Jag sitter på tåget med mina bästa vänner Crabe och Goyle, samt Pansy.
(Skrev nästan exakt samma sak som du XD)
26 apr, 2015 16:10
|
Du får inte svara på den här tråden.