Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drarry roll med Sallad

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Men jag suger på att börja. Men visst, om du vill ha det så så gör jag den sämsta början i världen

Jag är på tåget

Your turn

26 apr, 2015 15:49

Borttagen

Avatar


Jag är också på tåget. XD

Skulle vi rolla romione också?

26 apr, 2015 15:50

Borttagen

Avatar


(Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon

26 apr, 2015 15:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
(Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon
vem skriver du som? Hermione eller Harry?

26 apr, 2015 15:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
(Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon
vem skriver du som? Hermione eller Harry?

Harry, du då? (Vi borde ha klargjort det här från början, va?)

26 apr, 2015 15:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
(Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon
vem skriver du som? Hermione eller Harry?

Harry, du då? (Vi borde ha klargjort det här från början, va?)
Ja, ska vi börja om?

26 apr, 2015 15:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
(Visst, var på det sättet!)
Jag reser mig upp för att gå på toaletten, men så fort jag är utanför kupeen går jag rakt in i någon
vem skriver du som? Hermione eller Harry?

Harry, du då? (Vi borde ha klargjort det här från början, va?)
Ja, ska vi börja om?

Jo verkar bäst så. Vem börjar?

26 apr, 2015 16:03

Borttagen

Avatar


Du. XD

26 apr, 2015 16:04

Borttagen

Avatar


Varför alltid jag? Okej, visst, förresten, bara ett förslag, beroende på vem vi är när vi skriver sätter vi deras namn i fetstil ovanför, ok?

Harry
Jag sitter på tåget med mina bästa vänner Ron och Hermione

26 apr, 2015 16:07

Borttagen

Avatar


Okej!

Draco
Jag sitter på tåget med mina bästa vänner Crabe och Goyle, samt Pansy.
(Skrev nästan exakt samma sak som du XD)

26 apr, 2015 16:10

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

Du får inte svara på den här tråden.