Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sommarplanerande

Forum > Off Topic > Sommarplanerande

1 2 3
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av hyperion:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av hyperion:
Ska till alanya en vecka, sen blir det några dagar i göteborg för 1d konserten och sen direkt till Bråvalla. Hade tänkt jobba resten av sommaren men har inte fått tag på något så får väl chilla runt och äta glass typ haha.

Vad har du för plats på konserten? ^-^

Öh, blå tror jag?? Främre stå till vänster iaf haha.

Då har vi samma.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 apr, 2015 17:14

Borttagen

Avatar


Ska förhoppningsvis träffa Frivolt & några andra mugglisar, sen ska jag kanske se Lejonkungenmusikalen med Rikard, åka till Göteborg och tja... kanske åka till Polen eller England :'

26 apr, 2015 18:26

Atira
Elev

Avatar


Förhoppningsvis sola/bada, äta glass, träffa folk, åka till Sthlm och hälsa på familjen m.m. Ska jobba 4 veckor också, det känns rätt lagom. Förra året jobbade jag hela sommaren, så det ska bli skönt att få vara lite mer ledig i år! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

26 apr, 2015 18:42

Borttagen

Avatar


Jag ska åka med familjen till Gotland och så ska jag på en veckas simläger.

26 apr, 2015 19:38

Obliviate_
Elev

Avatar


har ledigt en månad från jobbet. Vet inte vad jag ska göra riktigt though för ekonomin i sommar är askass and i have no friends så..

all the sleeps and dog cuddles

26 apr, 2015 20:39

Minihäst
Elev

Avatar


Ska på ridläger, till Grekland, bada massor, sova under bar himmel, kanske campa och deras ska bli SÅ KUL

another day, another slay

26 apr, 2015 20:40

Borttagen

Avatar


Förhoppningsvis skrapar jag ihop tillräckligt med pengar för att åka hem och hälsa på familjen. Har inte varit och gjort det på sju år.
Annars ska jag driva runt i Skåne och se en massa ställen jag aldrig varit på förr, fotografera en massa och köra grymt mycket bil! ^^

26 apr, 2015 20:52

Fellrendión
Elev

Avatar


TRÄFFA Chaemy♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

26 apr, 2015 20:54

Borttagen

Avatar


Jag ska på språkresa i tre veckor och sen 7 dar efter att jag har kommit hem från språkresan ska jag åka till Gotland i två veckor annars ska jag inte göra så jättemycket typ bada och hänga med kompisar

26 apr, 2015 21:00

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
TRÄFFA Chaemy♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jaaaaaaa ♥♥♥♥♥♥♥ Det kommer att bli så kul att träffa dig!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

26 apr, 2015 21:31

1 2 3

Forum > Off Topic > Sommarplanerande

Du får inte svara på den här tråden.