Sommarplanerande
Forum > Off Topic > Sommarplanerande
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av hyperion: Ska till alanya en vecka, sen blir det några dagar i göteborg för 1d konserten och sen direkt till Bråvalla. Hade tänkt jobba resten av sommaren men har inte fått tag på något så får väl chilla runt och äta glass typ haha. Vad har du för plats på konserten? ^-^ Öh, blå tror jag?? Främre stå till vänster iaf haha. Då har vi samma. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 apr, 2015 17:14 |
|
Borttagen
|
Ska förhoppningsvis träffa Frivolt & några andra mugglisar, sen ska jag kanske se Lejonkungenmusikalen med Rikard, åka till Göteborg och tja... kanske åka till Polen eller England :'
26 apr, 2015 18:26 |
|
Atira
Elev |
Förhoppningsvis sola/bada, äta glass, träffa folk, åka till Sthlm och hälsa på familjen m.m. Ska jobba 4 veckor också, det känns rätt lagom. Förra året jobbade jag hela sommaren, så det ska bli skönt att få vara lite mer ledig i år! ^^
26 apr, 2015 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag ska åka med familjen till Gotland och så ska jag på en veckas simläger.
26 apr, 2015 19:38 |
|
Obliviate_
Elev |
har ledigt en månad från jobbet. Vet inte vad jag ska göra riktigt though för ekonomin i sommar är askass and i have no friends så..
all the sleeps and dog cuddles 26 apr, 2015 20:39 |
|
Minihäst
Elev |
Ska på ridläger, till Grekland, bada massor, sova under bar himmel, kanske campa och deras ska bli SÅ KUL
another day, another slay 26 apr, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
Förhoppningsvis skrapar jag ihop tillräckligt med pengar för att åka hem och hälsa på familjen. Har inte varit och gjort det på sju år.
Annars ska jag driva runt i Skåne och se en massa ställen jag aldrig varit på förr, fotografera en massa och köra grymt mycket bil! ^^ 26 apr, 2015 20:52 |
|
Fellrendión
Elev |
26 apr, 2015 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag ska på språkresa i tre veckor och sen 7 dar efter att jag har kommit hem från språkresan ska jag åka till Gotland i två veckor annars ska jag inte göra så jättemycket typ bada och hänga med kompisar
26 apr, 2015 21:00 |
|
Chaemy
Elev |
26 apr, 2015 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen