roll för alla som vill
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll för alla som vill
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ester Potter 04
Elev |
23 apr, 2015 18:10 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Får man vara typ vilken "varelse" man vill?
23 apr, 2015 18:11 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Ellaravenclaw: beror på vad du menar med det? Får man vara typ vilken "varelse" man vill? Skrivet av Ester Potter 04: Jag är gärna med! Kul! ![]()
23 apr, 2015 18:12 |
|
Borttagen
|
Får jag vara med
23 apr, 2015 20:31 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
23 apr, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
Vad ska vi rolla? x) 23 apr, 2015 20:32 |
|
LillaBelle
Elev |
23 apr, 2015 20:33 |
|
Borttagen
|
Okej, får man vara vad man vill? 23 apr, 2015 20:35 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja men vi ska göra mallar först som ni ska fylla i Okej, får man vara vad man vill?
23 apr, 2015 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: ja men vi ska göra mallar först som ni ska fylla i Okej, får man vara vad man vill? Japp, okej x) 23 apr, 2015 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen