MONTER SCHOOL...
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MONTER SCHOOL...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Lolly!!: ok ska jag skriva?Förlåt men jag hade skrivit jätte Långt och så laggade min telefon jätte mycket och jag orkar inte skriva om nu! ![]()
1 maj, 2015 08:51 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Lolly!!: ok ska jag skriva? Förlåt men jag hade skrivit jätte Långt och så laggade min telefon jätte mycket och jag orkar inte skriva om nu! Ja om du vill Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 1 maj, 2015 09:19 |
|
soony sonny love
Elev |
2 jun, 2015 17:29 |
|
Lolly!!
Elev |
Jag gick själv ner till frukosten på morgonen jag tog lite mjölk en macka med prickig korv på och lite yoghurt!
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 2 jun, 2015 22:33 |
|
soony sonny love
Elev |
5 jun, 2015 22:56 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av soony sonny love: Ok jag med då....hoppar ur Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 6 jun, 2015 09:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MONTER SCHOOL...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen