Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken bok luktar godast?

Forum > Off Topic > Vilken bok luktar godast?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alice in Wonderland från 1951 :'
och tysklexikon, från 1921! ^_^

23 apr, 2015 19:10

Klaestron
Elev

Avatar


Alkemisten i pocket eller fenixorden i kartonnage!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

23 apr, 2015 19:22

Vildvittra
Elev

Avatar


Farmors lapptäcke luktar en blandning av gammal bok, mormor och mormors gamla hem :3 ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

23 apr, 2015 19:33

Borttagen

Avatar


Typ alla böcker som legat på mormor och morfars landställe ett tag.. ♥
Och alla bibliotekets böcker luktar gudomligt.

(Trodde btw jag och MittLillaLiiv var ensamma med att lukta på böcker cx )

23 apr, 2015 19:34

nymphglitter
Elev

Avatar


Harry Potter och den flammande bägaren är den som luktar "godast" haha, kanske för att jag sprutade gammal mormors-parfym på den för länge sen ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCknKCbzG7Lrri%2Fgiphy.gif

23 apr, 2015 21:10

lumos1
Elev

Avatar


Boktjuven!! Den luktar så underbart haha *-*

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

24 apr, 2015 15:15

Borttagen

Avatar


Ronja Rövardotter. seriöst, jag måste alltid lukta på den varje gång jag läser!

24 apr, 2015 15:43

Borttagen

Avatar


Jag gör det också! Och måste nog säga HArry Potter och dödsrelikerna och tvillingarna- Bästa vänner!

25 apr, 2015 08:40

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Åh, vilken bra tråd!

För mig är det min Eragon-bok som luktar godast. Eller kanske inte godast, men ändå bäst. Kan inte ens beskriva doften, den bara luktar bok och äventyr (eller så är det bara det jag förknippar doften med )

Och gillar att så fort jag doftar på Eragon (... haha, lite skum mening xD) så får jag doftminnen från när jag läste den första gången, vilken är väldigt mysigt!

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

25 apr, 2015 08:53

Borttagen

Avatar


Alla gamla böcker! Mina Tusen och en natt-böcker och mammas exemplar av Shakerspearepjäser.

Piratika luktar också gott förövrigt

25 apr, 2015 09:46

1 2 3

Forum > Off Topic > Vilken bok luktar godast?

Du får inte svara på den här tråden.