Monster High School 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soony sonny love
Elev |
Mall:
Namn: Aurille Ålder: 15 Kön: tjej Varelse: ängel Utseende: ![]() Personlighet: Vänlig,rolig och romantisk. Sexuell läggning: vet inte vad det betyder... Intressen: läsa, sjunga i kören och spela vollyboll Familj och bakgrund: Bor i en härgård vid kusten med mamma pappa och tre småbröder. Övrigt: Har en svart vit kattunge med änglavingar ![]()
20 apr, 2015 17:22 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av soony sonny love: Mall: Namn: Aurille Ålder: 15 Kön: tjej Varelse: ängel Utseende: ![]() Personlighet: Vänlig,rolig och romantisk. Sexuell läggning: vet inte vad det betyder... Intressen: läsa, sjunga i kören och spela vollyboll Familj och bakgrund: Bor i en härgård vid kusten med mamma pappa och tre småbröder. Övrigt: Har en svart vit kattunge med änglavingar soony sonny love sexuell läggning är om man är homosexuell, straight, bi eller något annant 20 apr, 2015 17:31 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av soony sonny love: Mall: Namn: Aurille Ålder: 15 Kön: tjej Varelse: ängel Utseende: ![]() Personlighet: Vänlig,rolig och romantisk. Sexuell läggning: vet inte vad det betyder... Intressen: läsa, sjunga i kören och spela vollyboll Familj och bakgrund: Bor i en härgård vid kusten med mamma pappa och tre småbröder. Övrigt: Har en svart vit kattunge med änglavingar soony sonny love sexuell läggning är om man är homosexuell, straight, bi eller något annant Ja, alltså vilket eller vilka kön man blir kär i c: 20 apr, 2015 18:00 |
|
taggsvansen02
Elev |
Isabelle Granger hur många väntar vi på?
20 apr, 2015 18:04 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Melody Malfoy och Hängslebyxor om jag minns rätt c: 20 apr, 2015 18:16 |
|
taggsvansen02
Elev |
ok
20 apr, 2015 18:22 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Du, tagga gärna folk du tror vill vara med c:ok 20 apr, 2015 18:23 |
|
Hängslebyxor
Elev |
20 apr, 2015 18:23 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Jag skulle om jag kände fler :3Skrivet av taggsvansen02: Du, tagga gärna folk du tror vill vara med c: ok 20 apr, 2015 18:24 |
|
Isabelle Granger
Elev |
20 apr, 2015 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen