prs med taggsvansen02
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: okSkrivet av Borttagen: Förlåt jag menade om du kunde fylla i en ? Skrivet av taggsvansen02: okSkrivet av Borttagen: Kan du göra en mall så att jag får se hur den ser ut? Skrivet av taggsvansen02: typ nya elever vad menar du med Presley? Mall::: Namn: familj: vänner: bor: skola: årselev: Kön: blodfamilj: Namn : Remus Mark Jackssen Familj: Jackssen Vänner: bor: Hogsmead skola: Hogwarts skola för häxkonst och trolldom Årselev: 1 blod:renblod 20 apr, 2015 16:30
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-20 kl. 18:51
|
|
taggsvansen02
Elev |
Namn: Ally Marv
familj: mamma pappa och storebror i 5 klass vänner: bor: London skola: Hogwarts skola för häxkonst och trolldom årselev: 1 blodfamilj: Renblod 20 apr, 2015 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: jag stök vänner för att jag inte hade några vär men du kan börja nu AllyNamn: Ally Marv familj: mamma pappa och storebror i 5 klass vänner: bor: London skola: Hogwarts skola för häxkonst och trolldom årselev: 1 blodfamilj: Renblod 20 apr, 2015 16:37 |
|
taggsvansen02
Elev |
Ska vi skriva i jag perspektiv eller tredjeperson?
20 apr, 2015 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: ???Ska vi skriva i jag perspektiv eller tredjeperson? 20 apr, 2015 16:40 |
|
taggsvansen02
Elev |
ska jag skriva:
Jag gick mot lektionen. eller: Ally gick mot lektionen. ? 20 apr, 2015 16:43 |
|
Borttagen
|
~ally~
20 apr, 2015 16:43 |
|
taggsvansen02
Elev |
Kan jag snälla skriva i jag form
20 apr, 2015 16:49 |
|
Borttagen
|
ja, kan du citera när du svarar?
20 apr, 2015 16:51 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok sorry. Men vi ska inte göra det när vi väl börjar va?ja, kan du citera när du svarar? 20 apr, 2015 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen