Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs med taggsvansen02

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av taggsvansen02:
vad menar du med Presley?
typ nya elever
Kan du göra en mall så att jag får se hur den ser ut?
ok

Mall:::

Namn:
familj:
vänner:
bor:
skola:
årselev:
Kön:
blodfamilj:
Förlåt jag menade om du kunde fylla i en ?
ok

Namn : Remus Mark Jackssen
Familj: Jackssen
Vänner:
bor: Hogsmead
skola: Hogwarts skola för häxkonst och trolldom
Årselev: 1
blod:renblod

20 apr, 2015 16:30

Detta inlägg ändrades senast 2015-04-20 kl. 18:51
Antal ändringar: 1

taggsvansen02
Elev

Avatar


Namn: Ally Marv
familj: mamma pappa och storebror i 5 klass
vänner:
bor: London
skola: Hogwarts skola för häxkonst och trolldom
årselev: 1
blodfamilj: Renblod

20 apr, 2015 16:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Namn: Ally Marv
familj: mamma pappa och storebror i 5 klass
vänner:
bor: London
skola: Hogwarts skola för häxkonst och trolldom
årselev: 1
blodfamilj: Renblod
jag stök vänner för att jag inte hade några vär men du kan börja nu Ally

20 apr, 2015 16:37

taggsvansen02
Elev

Avatar


Ska vi skriva i jag perspektiv eller tredjeperson?

20 apr, 2015 16:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Ska vi skriva i jag perspektiv eller tredjeperson?
???

20 apr, 2015 16:40

taggsvansen02
Elev

Avatar


ska jag skriva:
Jag gick mot lektionen.
eller:
Ally gick mot lektionen.
?

20 apr, 2015 16:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
ska jag skriva:
Jag gick mot lektionen.
eller:
Ally gick mot lektionen.
?
~ally~

20 apr, 2015 16:43

taggsvansen02
Elev

Avatar


Kan jag snälla skriva i jag form

20 apr, 2015 16:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Kan jag snälla skriva i jag form
ja, kan du citera när du svarar?

20 apr, 2015 16:51

taggsvansen02
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av taggsvansen02:
Kan jag snälla skriva i jag form
ja, kan du citera när du svarar?
ok sorry. Men vi ska inte göra det när vi väl börjar va?

20 apr, 2015 16:55

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02

Du får inte svara på den här tråden.