Rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle gärna vilja rolla med dig Gärna, vad skulle du vela rolla? Romantik Visst x) Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen? Jag tycker fantasy Bra, gillar det också x) Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget?? 22 apr, 2015 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle gärna vilja rolla med dig Gärna, vad skulle du vela rolla? Romantik Visst x) Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen? Jag tycker fantasy Bra, gillar det också x) Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget?? Kan vi köra typ Hp 22 apr, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle gärna vilja rolla med dig Gärna, vad skulle du vela rolla? Romantik Visst x) Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen? Jag tycker fantasy Bra, gillar det också x) Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget?? Kan vi köra typ Hp Japp, gärna 22 apr, 2015 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle gärna vilja rolla med dig Gärna, vad skulle du vela rolla? Romantik Visst x) Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen? Jag tycker fantasy Bra, gillar det också x) Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget?? Kan vi köra typ Hp Japp, gärna Vem ska skapa tråden? 22 apr, 2015 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle gärna vilja rolla med dig Gärna, vad skulle du vela rolla? Romantik Visst x) Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen? Jag tycker fantasy Bra, gillar det också x) Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget?? Kan vi köra typ Hp Japp, gärna Vem ska skapa tråden? Jag kan skapa tråden, kan du göra om vi ska ha någon mall?? 22 apr, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle gärna vilja rolla med dig Gärna, vad skulle du vela rolla? Romantik Visst x) Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen? Jag tycker fantasy Bra, gillar det också x) Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget?? Kan vi köra typ Hp Japp, gärna Vem ska skapa tråden? Jag kan skapa tråden, kan du göra om vi ska ha någon mall?? Jag kan fixa mallen och du kan fixa tråden 22 apr, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle gärna vilja rolla med dig Gärna, vad skulle du vela rolla? Romantik Visst x) Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen? Jag tycker fantasy Bra, gillar det också x) Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget?? Kan vi köra typ Hp Japp, gärna Vem ska skapa tråden? Jag kan skapa tråden, kan du göra om vi ska ha någon mall?? Jag kan fixa mallen och du kan fixa tråden Okej x) 22 apr, 2015 19:29 |
|
rickardOl
Elev |
kan man vara med?
harry vs voldemort. FIGTH!!! 22 apr, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av rickardOl: kan man vara med? Vi kan gärna rolla, om du inte vill rolla flera personer såklart 23 apr, 2015 16:05 |
|
rickardOl
Elev |
jag tycker att de funkar med vi som är med men om du vill kan vi vänta på någon mer.
harry vs voldemort. FIGTH!!! 26 apr, 2015 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen