Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspela?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

Visst x)
Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen?

Jag tycker fantasy

Bra, gillar det också x)
Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget??

22 apr, 2015 19:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

Visst x)
Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen?

Jag tycker fantasy

Bra, gillar det också x)
Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget??

Kan vi köra typ Hp

22 apr, 2015 19:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

Visst x)
Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen?

Jag tycker fantasy

Bra, gillar det också x)
Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget??

Kan vi köra typ Hp

Japp, gärna

22 apr, 2015 19:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

Visst x)
Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen?

Jag tycker fantasy

Bra, gillar det också x)
Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget??

Kan vi köra typ Hp

Japp, gärna

Vem ska skapa tråden?

22 apr, 2015 19:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

Visst x)
Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen?

Jag tycker fantasy

Bra, gillar det också x)
Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget??

Kan vi köra typ Hp

Japp, gärna

Vem ska skapa tråden?

Jag kan skapa tråden, kan du göra om vi ska ha någon mall??

22 apr, 2015 19:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

Visst x)
Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen?

Jag tycker fantasy

Bra, gillar det också x)
Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget??

Kan vi köra typ Hp

Japp, gärna

Vem ska skapa tråden?

Jag kan skapa tråden, kan du göra om vi ska ha någon mall??

Jag kan fixa mallen och du kan fixa tråden

22 apr, 2015 19:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

Visst x)
Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen?

Jag tycker fantasy

Bra, gillar det också x)
Ska det vara någon speciell fantasyvärld som t.x HP eller ska vi komma på eget??

Kan vi köra typ Hp

Japp, gärna

Vem ska skapa tråden?

Jag kan skapa tråden, kan du göra om vi ska ha någon mall??

Jag kan fixa mallen och du kan fixa tråden

Okej x)

22 apr, 2015 19:29

rickardOl
Elev

Avatar


kan man vara med?

harry vs voldemort. FIGTH!!!

22 apr, 2015 21:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av rickardOl:
kan man vara med?

Vi kan gärna rolla, om du inte vill rolla flera personer såklart

23 apr, 2015 16:05

rickardOl
Elev

Avatar


jag tycker att de funkar med vi som är med men om du vill kan vi vänta på någon mer.

harry vs voldemort. FIGTH!!!

26 apr, 2015 20:32

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela?

Du får inte svara på den här tråden.