prs med Safir och fairy tale
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Safir och fairy tale
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hängslebyxor
Elev |
17 apr, 2015 19:51 |
|
Fairy Tale
Elev |
18 apr, 2015 08:28 |
|
Safir
Elev |
ALLTSÅ OKej jag insåg att jag hellre vill rolla tjej för jag fick idéer som bara funkar om det är en tjej. Så ändrar min mall nu, men skriver detta inlägg först ~
Mikah Matematiklektionen går plågsamt sakta och jag roar mig med att skriva BOOBS (spoiler) på min miniräknare med siffror. Mellanstadiehumor men vad fan, något måste jag göra. Jake som sitter bredvid mig ser det och skrattar högt - det låter falskt. "Sådant som du är intresserad av eller?" Jag biter mig i läppen. Sedan jag, eh, råkade hångla upp hans flickvän på en fest så har de båda gjort mitt liv i klassen till ett helvete. Jag behöver väl inte nämna att det inte direkt hjälper att påpeka att hon kysste mig tillbaka? Jag raderar siffrorna på miniräknaren och låter musiken jaga bort tankarna. Spoiler: Tryck här för att visa! ((kinda dåligt inlägg men jag har en idé - en lärare har startat en hbtq-klubb på skolan för att typ öka acceptansen för hbtq-ungdomar plus att de ska ha någonstans att träffas. Så våra karaktärer går dit men det är bara dem där så skolstyrelsen är liksom nah ni är för få. Men de vill ha kvar klubben så de börjar försöka värva medlemmar och samtidigt blir det kärlek och such och ja cx Vad tycker ni?))
18 apr, 2015 12:35 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Sam:
Ush, franska, allt feminit och maskulint, vad hände där lixom? Tänker jag. Turligt nog så ringer klockan då och skolan är slut. Jag går hem och letar genast fram en recept bok och letar fram mitt favorit recept på kakor, chocolate chip cookies, tar en bild med min mobil och tar fram ingredienserna. Medan kakorna är i ugnen redigerar jag lite bilder. ((jag tycker att det låter jättebra!)) ![]() ![]()
18 apr, 2015 16:45 |
|
Fairy Tale
Elev |
Belle
Jag gick långsamt hem från skolan. Det hade varit en jättebra första dag, och jag hade redan skrivit under ett fåtal klubbar som jag ville gå med i. Det var en schackgrupp, en bokklub och det bästa, en HBTQ-grupp. Vi skulle mötas varje tisdag, och jag hoppades verkligen att någon annan vågade skriva upp sig. Mamma jobbade natt på sjukhuset i stan, så jag skulle vara hemma själv hela dagen idag. Jag låste upp dörren till vår lägenhet och steg in. Jag snubblade över alla flyttlådor som låg utspridda över parketten. Efter jag tagit mig igenom labyrinten av lådor kom jag in på mitt rum och slängde mig på sängen. Jag slog upp en bok och började läsa.
19 apr, 2015 15:45 |
|
Safir
Elev |
(Hoppar till Tisdag nu om det är ok ♥)
Mikah Tisdag. Den värsta dagen enligt mig. Då har den - om än vaga - känslan av att vara utvilad från helgen släppt helt och allt är bara trötthettrötthettrötthet. Jag har hört om någon sorts HBTQ-klubb dock, ska kanske dit efter skolan. Om inte klassen får reda på att jag funderar på att gå dit och på något effektivt sätt gör mig väldigt opepp. Hm. (kort förlåt)
19 apr, 2015 16:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Safir och fairy tale
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen