prs med Sallad
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Sallad
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Ska vi göra något med denna rollen?
20 apr, 2015 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: Såklart! Om du fortfarande vill?Ska vi göra något med denna rollen? 20 apr, 2015 18:42 |
|
taggsvansen02
Elev |
Ja!
Det var bara så länge sedan 20 apr, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
Jag vet!
20 apr, 2015 18:44 |
|
taggsvansen02
Elev |
Det var första dagen i en ny skola och jag kände mig lite osäker. I min förra skola var jag en utav de populära men nu kände jag mig som en nolla.
Jag gick mot min först lektion, svenska, och när jag kom in i klassrummet satte jag mig längst bak i ett hörn. 30 apr, 2015 16:50 |
|
Borttagen
|
Jag står och snackar med de andra populära.
"Jag önskar att sommarlovet var mycket längre" Sa jag. "Vem vill börja skolan lixom?" 30 apr, 2015 16:53 |
|
taggsvansen02
Elev |
Läraren hade inte kommit in i klassrummet än så alla stod i klungor och pratade. Jag såg en grupp av killar som stod och pratade. En av dem var rätt snygg. Han hade fina blåa ögon och vacker brunt hår. Jag kände att jag hade stirrat lite för länge så jag vände ner huvudet och väntade på läraren.
Spoiler: Tryck här för att visa! 30 apr, 2015 17:04 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag fortsätter prata med mina kompisar. Men efter ett tag avbryter jag mig själv mitt i en mening och kollar på den nya tjejen. Hon är ganska snygg. "det ser ut som att vi har en ny tjej i klassen" Sa jag till de andra 30 apr, 2015 17:10 |
|
taggsvansen02
Elev |
Läraren kom in och började prata om någon ny bok vi skulle läsa men jag var inte intresserad, jag satt bara och kollade på killen som satt längst fram i klassrummet, han jag stirrade på i början av lektionen
30 apr, 2015 22:25 |
|
Borttagen
|
Jag går fram till tjejen som stirade på mig.
"Tja" sa jag "vad heter du då?" 1 maj, 2015 11:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen