Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
Jag går det sista steget in mot min nya skola.
jag går in i klädavhängarhallen (eller nåt) och tar av mina skor.
13 apr, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
Jag stod med mina kompisar och hängde utanför klassrummet.
" Önskade sommarlovet kunde vara längre" sa jag med en suck.
13 apr, 2015 18:12
|
|
Borttagen
|
Jag gick upp för trappan till klassrummet.
13 apr, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på killen.
" Ser ut som om vi får en ny kille i klassen" sa jag och flinade.
13 apr, 2015 18:22
|
|
Borttagen
|
En av killarna utaför klass rummet flinar åt mig men jag ignorerar honom och går in i klassrummet.
13 apr, 2015 18:24
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i klassrummet med mina kompisar och går fram till killen.
" välkommen till klassen, jag är Maxxie" sa jag och log.
13 apr, 2015 18:25
|
|
Borttagen
|
"Hej" sa jag. "Jag heter Albin, men kalla mig Al"
13 apr, 2015 18:27
|
|
Borttagen
|
" Trevligt att träffas" sa jag och log.
13 apr, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
Jag log och skulle precis säga något, då läraren gick fram till oss och sa:
"Hej, är du den nya eleven Albin?" jag nickade till svar. "Bra, du ska sitta här"
13 apr, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
Jag gick bort med mina kompisar och satt mig.
13 apr, 2015 18:37
|
Du får inte svara på den här tråden.