Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. melody malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

1 2 3 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag går det sista steget in mot min nya skola.
jag går in i klädavhängarhallen (eller nåt) och tar av mina skor.

13 apr, 2015 18:02

Borttagen

Avatar


Jag stod med mina kompisar och hängde utanför klassrummet.
" Önskade sommarlovet kunde vara längre" sa jag med en suck.

13 apr, 2015 18:12

Borttagen

Avatar


Jag gick upp för trappan till klassrummet.

13 apr, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


Jag kollade på killen.
" Ser ut som om vi får en ny kille i klassen" sa jag och flinade.

13 apr, 2015 18:22

Borttagen

Avatar


En av killarna utaför klass rummet flinar åt mig men jag ignorerar honom och går in i klassrummet.

13 apr, 2015 18:24

Borttagen

Avatar


Jag gick in i klassrummet med mina kompisar och går fram till killen.
" välkommen till klassen, jag är Maxxie" sa jag och log.

13 apr, 2015 18:25

Borttagen

Avatar


"Hej" sa jag. "Jag heter Albin, men kalla mig Al"

13 apr, 2015 18:27

Borttagen

Avatar


" Trevligt att träffas" sa jag och log.

13 apr, 2015 18:29

Borttagen

Avatar


Jag log och skulle precis säga något, då läraren gick fram till oss och sa:
"Hej, är du den nya eleven Albin?" jag nickade till svar. "Bra, du ska sitta här"

13 apr, 2015 18:34

Borttagen

Avatar


Jag gick bort med mina kompisar och satt mig.

13 apr, 2015 18:37

1 2 3 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

Du får inte svara på den här tråden.