Rollspela någon?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela någon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är med om vi kör i jag - verision! Jag tycker också det är bäst så! Håller med dem, jag är gärna med! Nu är det typ 20 personer som hört av sig, på två trådar och jag ugglade några innan... Kul att så många visade intresse! Nu är det först till kvarn, så vi rollar 5 stycken här, med genren kärlek. Och sedan får dom som vill rolla en annan genre eller inte kommer med, uggla genren, så lägger jag ihop kuliga grupper jag är gärna med här! om det är så här man ska göra? 10 apr, 2015 20:15 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är med om vi kör i jag - verision! Jag tycker också det är bäst så! Håller med dem, jag är gärna med! Nu är det typ 20 personer som hört av sig, på två trådar och jag ugglade några innan... Kul att så många visade intresse! Nu är det först till kvarn, så vi rollar 5 stycken här, med genren kärlek. Och sedan får dom som vill rolla en annan genre eller inte kommer med, uggla genren, så lägger jag ihop kuliga grupper jag är gärna med här! om det är så här man ska göra? Okej taggsvansen02 är uppskriven i kärleksgruppen, ![]() ♡☆ Make love ♡
10 apr, 2015 20:21 |
|
taggsvansen02
Elev |
Tack!
10 apr, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är med om vi kör i jag - verision! Jag tycker också det är bäst så! Håller med dem, jag är gärna med! Nu är det typ 20 personer som hört av sig, på två trådar och jag ugglade några innan... Kul att så många visade intresse! Nu är det först till kvarn, så vi rollar 5 stycken här, med genren kärlek. Och sedan får dom som vill rolla en annan genre eller inte kommer med, uggla genren, så lägger jag ihop kuliga grupper jag är gärna med här! om det är så här man ska göra? Okej taggsvansen02 är uppskriven i kärleksgruppen, Jag är jättegärna med här, jag fattar inte riktigt vad man skulle göra men? I alla fall vill jag gärna vara med. 10 apr, 2015 22:35 |
|
taggsvansen02
Elev |
Blir det något av denna tråden Anna Gryffindor?
20 apr, 2015 17:20 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Vi startar nu!
Mall: Fullständigt namn: Smeknamn: Ålder: Utseende: Vikt: Längd: Familj: Egenskaper:¨ Övrigt: ![]() ♡☆ Make love ♡
20 apr, 2015 18:25 |
|
taggsvansen02
Elev |
Fullständigt namn: Meia Lo Collin
Smeknamn: Lo Ålder: 17 Utseende: Vikt: 62 Längd: 16o Familj: mammma pappa och lillebror Egenskaper: Har lätt för att hitta vänner. Övrigt: - 20 apr, 2015 18:34
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-20 kl. 20:24
|
|
Borttagen
|
20 apr, 2015 20:16 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela någon?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen