Triangeldrama <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Triangeldrama <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna Gryffindor
Elev |
Skrivet av Minihäst: Det kan ju vara fem, men då får vi fixa en liten "karta" över trianglandet typ xD Alltså typ person 1 och 2 är tillsammans men person 2 är egentligen kär i person 3 som i sin tur är kär i person fyra som är tillsammans med person fem. Tror dock att det blir väldigt rörigt :c Om någon är sugen på två roll kan vi ju också dela upp oss i två grupper med helt olika roll. Det låter underbart! Det blir nice ifall person 1 är Kille, 2 tjej, 3 tjej, 4 tjej/kille och 5 tjej/kille ! Typ xD Okej vilka roller vill ni ha Minihäst, Choixpeau, Helena Raven, luna lovegood 21 ? ![]() ♡☆ Make love ♡
10 apr, 2015 19:53 |
|
Minihäst
Elev |
^
Vad bra! Om alla andra också tycker det bara Spelar absolut ingen roll vilken roll jag har, så jag kan vänta tills de som är särskilt intresserade av någon tagit sin another day, another slay 10 apr, 2015 19:57 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Person 3. Den enda som är singel XD
10 apr, 2015 20:36 |
|
Borttagen
|
tycker kärleksroll blir tråkiga om bara en person är kille dock
10 apr, 2015 22:17 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av luna lovegood 21: Forever alone lol. Har någon någon bättre "triangel" får ni gärna säga det lol för den jag skrev var helt random (men funkar ju osv)Person 3. Den enda som är singel XD Skrivet av Borttagen: tycker kärleksroll blir tråkiga om bara en person är kille dock Jag kan absolut vara kille och jag håller med dig till 100% another day, another slay 10 apr, 2015 22:32 |
|
Choixpeau
Elev |
Sorry, drar mig ur ..
aaaaaa 10 apr, 2015 22:55 |
|
Minihäst
Elev |
^
Okej! Då var vi bara fyra och behöver en ny "triangel" lol another day, another slay 11 apr, 2015 09:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Triangeldrama <3
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen