Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Triangeldrama <3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Triangeldrama <3

1 2
Användare Inlägg
Anna Gryffindor
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Det kan ju vara fem, men då får vi fixa en liten "karta" över trianglandet typ xD Alltså typ person 1 och 2 är tillsammans men person 2 är egentligen kär i person 3 som i sin tur är kär i person fyra som är tillsammans med person fem.
Tror dock att det blir väldigt rörigt :c

Om någon är sugen på två roll kan vi ju också dela upp oss i två grupper med helt olika roll.


Det låter underbart! Det blir nice ifall person 1 är Kille, 2 tjej, 3 tjej, 4 tjej/kille och 5 tjej/kille ! Det blir HBTQ+ och jätte intressant
Typ xD
Okej vilka roller vill ni ha Minihäst, Choixpeau, Helena Raven, luna lovegood 21 ?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F15170%2Fglitterfy5042522T462B81.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F15170%2Fglitterfy5043738T141B81.gif♡☆ Make love ♡

10 apr, 2015 19:53

Minihäst
Elev

Avatar


^
Vad bra! Om alla andra också tycker det bara
Spelar absolut ingen roll vilken roll jag har, så jag kan vänta tills de som är särskilt intresserade av någon tagit sin

another day, another slay

10 apr, 2015 19:57

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Person 3. Den enda som är singel XD

10 apr, 2015 20:36

Borttagen

Avatar


tycker kärleksroll blir tråkiga om bara en person är kille dock

10 apr, 2015 22:17

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Person 3. Den enda som är singel XD
Forever alone lol. Har någon någon bättre "triangel" får ni gärna säga det lol för den jag skrev var helt random (men funkar ju osv)

Skrivet av Borttagen:
tycker kärleksroll blir tråkiga om bara en person är kille dock

Jag kan absolut vara kille och jag håller med dig till 100%

another day, another slay

10 apr, 2015 22:32

Choixpeau
Elev

Avatar


Sorry, drar mig ur ..

aaaaaa

10 apr, 2015 22:55

Minihäst
Elev

Avatar


^
Okej!
Då var vi bara fyra och behöver en ny "triangel" lol

another day, another slay

11 apr, 2015 09:32

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Triangeldrama <3

Du får inte svara på den här tråden.