öppet rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppet rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kan jag va med för det står" öppet rollspel"
8 apr, 2015 17:53 |
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Borttagen: kan jag va med för det står" öppet rollspel" tja om du gör din mall snabbt så visst! ![]()
8 apr, 2015 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soony sonny love: kommer imorgon bittiSkrivet av Borttagen: kan jag va med för det står" öppet rollspel" tja om du gör din mall snabbt så visst! 8 apr, 2015 18:36 |
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Borttagen: okSkrivet av soony sonny love: kommer imorgon bitti Skrivet av Borttagen: kan jag va med för det står" öppet rollspel" tja om du gör din mall snabbt så visst! ![]()
8 apr, 2015 18:39 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Hej jag ser visst att jag är lite sen men finns det fortfarande chans att vara med? Håller inte på med något roll nu så det hade varit kul att börja på nåt nytt
***Don't tickle a sleeping dragon*** 10 apr, 2015 14:08 |
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Inez*Malfoy: ok men om du inte skrivit din mall till 18:30 imorgon (lördag) så får du inte vara medHej jag ser visst att jag är lite sen men finns det fortfarande chans att vara med? Håller inte på med något roll nu så det hade varit kul att börja på nåt nytt ![]()
10 apr, 2015 14:58 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
namn: Lola Riff
utseände (bild om du vill) : ![]() 5 egenskaper: Smart, Rolig, bra hand om djur, bra på kvast och snäll elevhem (gryffindor) : Gryffindor svagheter: rädd för spindlar och höga höjder familj: Pappa och lillebror Lucas (13 år) blod (halv hel mugglar osv.) : halvblod husdjur: Ugglan Hoo ålder (17) : 17 år ***Don't tickle a sleeping dragon*** 10 apr, 2015 19:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
Tillbaka Amigos! Jag glömde att klicka på *Bevaka* men nu gör jag det!
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 apr, 2015 22:44 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
hehe glömde oxå bevaka!
***Don't tickle a sleeping dragon*** 12 apr, 2015 17:41 |
|
JossiMarauder
Elev |
Så, ska vi sätta i hång? Kan någon annan börja? Jag har aldrig spelat rollspel så kan ngn annan börja?♥
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 apr, 2015 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen