Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Cutiepie and pewdiepie (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Cutiepie and pewdiepie (prs)

1 2 3 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hon tittar i menyn innan hon lägger ifrån sig den, "vi tar en…Hawaii och en Cola till maten tack" säger hon glatt på italienska och ger kyparen menyn.

Kyparen anteckningar i sitt lilla block och går mot köket.

"Han undrande bara vad vi ville ha" säger hon glatt och lägger sitt huvud på hans axel samtidigt som hon håller hans hand.

3 apr, 2015 15:06

Borttagen

Avatar


"Jaså", svarar Felix. "Jag trodde han hotade oss eller nåt."

Egentligen trodde han inte det. Men lika bra att säga det ändå, bara för att.

3 apr, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Hon skrattar, "du är rolig du..pewdiepie" hon tar hans hand och kysser den.

"Har sett alla dina klipp..skrattar lika mycket varje gång"

3 apr, 2015 17:14

Borttagen

Avatar


"Kom igen, mina klipp om Happy Wheels var faktiskt mer än roliga", flinar Felix och ryser till. "Och ... Du kan kalla mig Felix, faktiskt."

3 apr, 2015 20:27

Borttagen

Avatar


"Sorry..Felix" hon blinkar med ena ögat, hon tittar på honom med ett leende.
"Felix..jag.."

3 apr, 2015 20:29

Borttagen

Avatar


"Vad?" Felix tittar på henne, djupt in i ögonen. Han vet inte riktigt varför han gör det, det bara... Han känner för det helt enkelt.

3 apr, 2015 20:33

Borttagen

Avatar


"Jag.älskar dig Felix" säger hon närvöst på italienska, hennes hjärta börjar slå hårdare än vanligt

3 apr, 2015 20:34

Borttagen

Avatar


"Ti amo di piú Marzia" svarar Felix och böjer sig närmare.

(Det betyder "Jag älskar dig mer", min pojkvän kan ganska mycket italienska och ja... Har lärt mig en hel del...)

3 apr, 2015 20:36

Borttagen

Avatar


Hon tittar på honom och närmar sig honom, "Ti amo di piú Felix"

3 apr, 2015 20:38

Borttagen

Avatar


Felix kan inte motstå längre. Han tar tag i hennes bakhuvud och attackerar hennes läppar med en djup kyss. Han vet inte om det är en bra idé, han vet bara att det känns rätt.

3 apr, 2015 20:40

1 2 3 ... 12 13 14

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Cutiepie and pewdiepie (prs)

Du får inte svara på den här tråden.