APRIL 2015
Forum > Off Topic > APRIL 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det första jag gjorde när jag vaknade var att kika min syrra som var påväg till stockholm. jag sa att hon hade glömt något viktigt hemma, så hon fick panik och ringde mig. hon: "Vad är det jag har glömt?!" jag: "att säga hej då till mig!" hon: "Astrid, jag hatar dig! Jag är vrålhungrig!" jag: "har du glömt vilken dag det är idag?" hon: *suck* "första april" äntligen fick hon! xD btw, var det nån som såg Tom Feltons skämt på insta? x) hehe ja! dog lite ♥ 1 apr, 2015 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: det första jag gjorde när jag vaknade var att kika min syrra som var påväg till stockholm. jag sa att hon hade glömt något viktigt hemma, så hon fick panik och ringde mig. hon: "Vad är det jag har glömt?!" jag: "att säga hej då till mig!" hon: "Astrid, jag hatar dig! Jag är vrålhungrig!" jag: "har du glömt vilken dag det är idag?" hon: *suck* "första april" äntligen fick hon! xD btw, var det nån som såg Tom Feltons skämt på insta? x) hehe ja! dog lite ♥ jag gick inte ens på det men gulligt var det x)♥ 1 apr, 2015 18:13 |
|
1233679
Elev |
Är dålig på att lura folk men lyckades lura min vän med att hon har en spindel på ryggen.
Vår lärare lura oss med att mer en hälften hade fått underkänt i nationella i matte,och dom fick komma på lovet och göra om det. Måste nog varit den enda som gick på det....
1 apr, 2015 19:00 |
|
Medi
Elev |
På något sätt lyckades jag lura min kille. Vi satt och pratade och brast ut i gull prat (vi sa "jag älskar dig"
xD jag känner mig så hemsk. P.S han vet att det var ett skämt sen. Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 1 apr, 2015 19:04 |
|
Borttagen
|
oavsett hur bra dagens skämt har varit så kommer inget att slå det jag gjorde år 2011, då jag målade mig blålila runt ögat så alla trodde jag hade fått en blåtira. alla gick verkligen på det trotts påståendet "jag gick i sömnen och slog i något"
1 apr, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
Skolan kom med sämsta skämtet om att vi skulle behöva gå en extra dag, en lördag. Annars har jag varit hemma hela dagen så jag har klarat mig rätt bra XD
1 apr, 2015 19:25 |
|
Borttagen
|
Körde glasvattentricket imorse.. Pappa som hade bråttom till jobbet
1 apr, 2015 19:44 |
|
Borttagen
|
glömde just bort att bara för några timmar sen la jag ut en video på my story (snapchat) där jag hade spänt ut magen och skrivit "Fett eller baby?
1 apr, 2015 22:30 |
|
Archarec
Elev |
La precis märke till den nya knappen på youtube. Alla älskar Darude - Sandstorm, yes?
1 apr, 2015 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen