Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Earth Hour 2015!

Forum > Off Topic > Earth Hour 2015!

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kommer sova xD
Tycker förövrigt Earth hour behöver göras oftare om man vill ha effekt...

28 mar, 2015 19:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kommer sova xD
Tycker förövrigt Earth hour behöver göras oftare om man vill ha effekt...

Eller hur - varför inte en gång i månaden istället? Hade varit så mycket bättre. Men det är så mycket bättre än inte öht.

Nästa år så har Earth Hour pågått i hela tio år! c:

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 mar, 2015 19:13

clarisimo
Elev

Avatar


yey! Earth Hour!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Faa%2F4e%2F1d%2Faa4e1df3dbff7e61ae13ae8c724f69a0.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fca%2F66%2F96%2Fca66965e5e60ed34af6a7027413877c9.jpg

28 mar, 2015 19:36

Chaemy
Elev

Avatar


Lägret ska se på film så det blir inte helt komplett. Men alla lampor är släckta och det är i alla fall något!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

28 mar, 2015 20:09

Frivolt
Elev

Avatar


NUUU! Har ni släckt?

28 mar, 2015 20:30

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
NUUU! Har ni släckt?

Yes!

28 mar, 2015 20:47

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
NUUU! Har ni släckt?

Yes!


Good Vi har också släckt! fast våra grannar har inte gjort det

28 mar, 2015 20:49

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
NUUU! Har ni släckt?

Yes!


Good Vi har också släckt! fast våra grannar har inte gjort det

Det är dåligt med det hos mina grannar med.. det lyser lampor i de flesta fönstren vad jag kan se ;o

28 mar, 2015 20:59

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
NUUU! Har ni släckt?

Yes!


Good Vi har också släckt! fast våra grannar har inte gjort det

Det är dåligt med det hos mina grannar med.. det lyser lampor i de flesta fönstren vad jag kan se ;o


Jaaa, samma här D: många tända lampor... D:

28 mar, 2015 21:27

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
NUUU! Har ni släckt?

Yes!


Good Vi har också släckt! fast våra grannar har inte gjort det

Det är dåligt med det hos mina grannar med.. det lyser lampor i de flesta fönstren vad jag kan se ;o


Jaaa, samma här D: många tända lampor... D:

Det är trist!

28 mar, 2015 22:04

1 2 3

Forum > Off Topic > Earth Hour 2015!

Du får inte svara på den här tråden.