Öppet rollspel:)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ester Potter 04: Gryffindor? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ester Potter 04: Jag tänkte att det skulle vara lite roligare om alla var i samma så att man kan hänga i sällskapsrummet mm.Skrivet av Borttagen: Jag är med! villket elevhem ska vi vara i? Vilket elvhem vill du vara i?Tänker själv vara i Gryffindor men om du vill vara i något annat elevhem så får du det Man får helt enkelt vara i det elevhemmet du vill vara i. De olika elevhemmen är ju inte så mycket tillsammans. Det har du rätt i. Men i vilket elvhem i så fall? 26 mar, 2015 08:42 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ester Potter 04: Gryffindor? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ester Potter 04: Jag tänkte att det skulle vara lite roligare om alla var i samma så att man kan hänga i sällskapsrummet mm.Skrivet av Borttagen: Jag är med! villket elevhem ska vi vara i? Vilket elvhem vill du vara i?Tänker själv vara i Gryffindor men om du vill vara i något annat elevhem så får du det Man får helt enkelt vara i det elevhemmet du vill vara i. De olika elevhemmen är ju inte så mycket tillsammans. Det har du rätt i. Men i vilket elvhem i så fall? Gärna för mig Är det okej för er andra också?
26 mar, 2015 08:44 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Ester Potter 04: jappSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ester Potter 04: Gryffindor? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ester Potter 04: Jag tänkte att det skulle vara lite roligare om alla var i samma så att man kan hänga i sällskapsrummet mm.Skrivet av Borttagen: Jag är med! villket elevhem ska vi vara i? Vilket elvhem vill du vara i?Tänker själv vara i Gryffindor men om du vill vara i något annat elevhem så får du det Man får helt enkelt vara i det elevhemmet du vill vara i. De olika elevhemmen är ju inte så mycket tillsammans. Det har du rätt i. Men i vilket elvhem i så fall? Gärna för mig Är det okej för er andra också? ![]()
26 mar, 2015 16:17 |
|
Borttagen
|
En Mall:
Namn: Josef Ålder: 14 Elevhem: Gryffindor Familj: Mamma (halvblod), Pappa (helblod) Alex (storebror, 17, prefekt) Julius (Lillebror, 11) Julia (Lillasyster, 5) och husalfen Hampus Utseende: Svart medelångt hår, ovala svarta glasögon. Personlighet: rollas Gillar: Skötsel och vård för magiska djur, troldryckskonst Gillar inte: Elaka människor(Kom VÄRKLIGEN inte på nåt bättre... Husdjur: Råtta (Råttor är SÖTA) vid namn Johannes Övrigt: Vaktare för Quidditchlaget (stavas det så?) 26 mar, 2015 17:11 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Namn: Ariana Blackrose Ålder: 14 Elevhem: Gryffindor Familj (skriv gärna vad dom olika personerna i er familj har för blodstatus) : Halvblod, mamma häxa, pappa mugglare Utseende: ![]() Personlighet: envis, smart, snäll. rollas Gillar: manga, magi, skolan, m.m Gillar inte: dumma människor, m.m Husdjur (om din karaktär har något) : en katt som heter Fenix ![]() Övrigt: spelar jagare i Quidddithlaget ![]()
26 mar, 2015 17:35 |
|
Borttagen
|
ceczan04 När kommer mall?
27 mar, 2015 16:38 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: ceczan04 När kommer mall? Ja, det hade varit bra om den kommer snart så att vi kan börja rolla
27 mar, 2015 16:43 |
|
Borttagen
|
Ska vi skriva i jagform/han/honform, Dåtid/nutid?
27 mar, 2015 17:24 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska vi skriva i jagform/han/honform, Dåtid/nutid? Jag tycker jagform och nutid. Har ni förresten något förslag på något särskilt som kan hända i rollet?
27 mar, 2015 17:33 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Ester Potter 04: håller med. Och det skulle kunna handla om att mågon elev dör och vi försöker ta reda på varför? ?Skrivet av Borttagen: Ska vi skriva i jagform/han/honform, Dåtid/nutid? Jag tycker jagform och nutid. Har ni förresten något förslag på något särskilt som kan hända i rollet? ![]()
27 mar, 2015 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen