Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Ester Potter 04: får jag vara en....vampyr Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: LillaBelle gillar vampyrer....... kanske OzzyStar2 Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: jag tycker att vi ska vara vampyrer. och jag tycker att någon fler ska vara med Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mall: Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? Ja, det skulle vi. Men om du har ändrat dig så måste vi inte det Gör min mall snart. Visst Okej
26 mar, 2015 07:34 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av LillaBelle: ja alla ska nog vara vampyrerSkrivet av Ester Potter 04: får jag vara en....vampyr Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: LillaBelle gillar vampyrer....... kanske OzzyStar2 Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: jag tycker att vi ska vara vampyrer. och jag tycker att någon fler ska vara med Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mall: Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? Ja, det skulle vi. Men om du har ändrat dig så måste vi inte det Gör min mall snart. Visst Okej ![]()
26 mar, 2015 07:37 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av LillaBelle: ja alla ska nog vara vampyrer Skrivet av Ester Potter 04: får jag vara en....vampyr Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: LillaBelle gillar vampyrer....... kanske OzzyStar2 Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: jag tycker att vi ska vara vampyrer. och jag tycker att någon fler ska vara med Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mall: Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? Ja, det skulle vi. Men om du har ändrat dig så måste vi inte det Gör min mall snart. Visst Okej
26 mar, 2015 07:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter och mig
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen