Solförmörkelsen 2015
Forum > Off Topic > Solförmörkelsen 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
CFscout241
Elev |
sol förmörkelse idag då
愛麗絲,你是我的一切 20 mar, 2015 07:08 |
|
Fellrendión
Elev |
20 mar, 2015 07:11 |
|
Chaemy
Elev |
20 mar, 2015 07:11 |
|
CFscout241
Elev |
inte jag heller
愛麗絲,你是我的一切 20 mar, 2015 07:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Det är helt dimmigt ute så jag tror inte att jag kommer att se den. Men gå till ditt ställe i alla fall?? Det finns en chans att se det genom molnen även om det inte är lika bra...
20 mar, 2015 07:17 |
|
Borttagen
|
HÄR ÄR DET KLARBLÅ HIMMEL.
Solförmörkelseglasögonen ligger nedpackade i väskan och väl på skolan ska jag övertala min föreläsare om att vi ska ha rast 10.50 - 11.20 ! Jag läser ett naturvetenskapligt program så det lär inte vara några problem 20 mar, 2015 08:05 |
|
Borttagen
|
Jag kan se solen genom molntäcket! Wooooooo! Jag kan till och med kolla på den utan svetsglas!
20 mar, 2015 08:05 |
|
Borttagen
|
Helt jävla tjockt med äckliga jävla moln. Det har varit vackert väder här helt orimligt länge, och när det kommer en dag när det bara MÅSTE vara fint så blir det mulet. Orkar inte.
20 mar, 2015 08:11 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kommer missa den!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2015 09:29 |
|
Chaemy
Elev |
Jag kommer inte kunna se något. Jag ser inte ens solen genom alla moln. Jag är jätteledsen och besviken.
20 mar, 2015 09:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen