prs. hp
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. hp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Vad är det med det?Skrivet av Borttagen: men det är ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå länge sedan Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Avery r Dödsätare, och ger du karaktärerna en chans kan de bli intressanta. Plus att vi kan hitta på egna karaktärer. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Tom, Minerva, Augusta, Myrtle, Rubeus, Lestrange, Avery Skrivet av Borttagen: tja....... vilka karaktärer finns det i Tom Riddles tid? Vi är ganska oense... typ ond, tråkig, tråkigare, kommer att dö, Hagrid 12 mar, 2015 20:08 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: *suck*Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Vad är det med det? Skrivet av Borttagen: men det är ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå länge sedan Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Avery r Dödsätare, och ger du karaktärerna en chans kan de bli intressanta. Plus att vi kan hitta på egna karaktärer. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Tom, Minerva, Augusta, Myrtle, Rubeus, Lestrange, Avery Skrivet av Borttagen: tja....... vilka karaktärer finns det i Tom Riddles tid? Vi är ganska oense... typ ond, tråkig, tråkigare, kommer att dö, Hagrid ![]()
12 mar, 2015 20:09 |
|
Borttagen
|
Om det nu inte går att rolla Tom Riddles generation kan vi väl rolla Harrys?
12 mar, 2015 20:13 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: funkar för migOm det nu inte går att rolla Tom Riddles generation kan vi väl rolla Harrys? ![]()
12 mar, 2015 20:13 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: visst det går för mig Skrivet av Borttagen: funkar för mig Om det nu inte går att rolla Tom Riddles generation kan vi väl rolla Harrys?
12 mar, 2015 20:25 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
13 mar, 2015 17:48 |
|
LillaBelle
Elev |
13 mar, 2015 17:53 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
13 mar, 2015 18:19 |
|
Borttagen
|
Jag är Ron och Hermione, och går ut med mig själv
13 mar, 2015 20:34 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
13 mar, 2015 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen