roll med hanna alice lilly potter och lillabelle
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med hanna alice lilly potter och lillabelle
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LillaBelle
Elev |
11 mar, 2015 18:48 |
|
Borttagen
|
Ok, då kan jag vara person 3 (tjej).
Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? 11 mar, 2015 18:50 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1?
11 mar, 2015 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se.Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? 11 mar, 2015 19:03 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1?
11 mar, 2015 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: okSkrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? 11 mar, 2015 19:06 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej ![]()
11 mar, 2015 21:01 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej
11 mar, 2015 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: japp!♥ Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej 12 mar, 2015 07:36 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LillaBelle: japp!♥ Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Va bra. Så jag ska älska er båda två alltså Skrivet av Borttagen: i'm back Skrivet av LillaBelle: ok Skrivet av Borttagen: Hon är och simmar just nu vi får fråga sen Skrivet av LillaBelle: vi får höra med henne och se. Skrivet av Borttagen: hon vill säkert vara tjej Ok, då kan jag vara person 3 (tjej). Hanna Alice Lilly Potter är det ok om du är tjej nr 1? och ja, jag är tjej Okej och ni ska älska mig
12 mar, 2015 07:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med hanna alice lilly potter och lillabelle
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen