But what have i done? (ORP)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > But what have i done? (ORP)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
the marauder
Elev |
7 mar, 2015 21:35 |
|
Hängslebyxor
Elev |
7 mar, 2015 21:45 |
|
Kim Potter
Elev |
7 mar, 2015 21:52 |
|
Alice Weasley
Elev |
Får jag vara med? ^^
Jag gjorde en mall ifall jag får vara med Namn: Adam Sims Kön: man Ålder: 21 Utseende: ![]() Personlighet: rollas Blivit anklagad för: massmord Övrigt: han är rädd för höjder
7 mar, 2015 22:16
Detta inlägg ändrades senast 2015-03- 8 kl. 10:27
|
|
Pinkie Pie
Elev |
Får jag va med??
Namn: Alexis Ellwood Kön: Kvinna Ålder: 19 Utseende: ![]() Personlighet: Har lätt för att säga vad hon tycker och att säga emot om hon inte vill, kan lätt bli väldigt arg och blir då våldsam. Men hon är lojal mot vänner som hon kan lita på och gör allt för sina vänner. Blivit anklagad för: Inbrott och rån. Övrigt: Är bisexuell och blir lätt attraherad av folk och har svårt att dölja det.
8 mar, 2015 08:39
Detta inlägg ändrades senast 2015-03- 8 kl. 21:07
|
|
Kim Potter
Elev |
8 mar, 2015 14:16 |
|
Trädkatten
Elev |
Namn: Brittany Clark
Kön: Tjej Ålder: 20 Utseende: ![]() Personlighet:- Blivit anklagad för: Mord (har mycket idéer här, tihi C: ) Övrigt:- Btw, Hänglsebyxor jag blir typ kär i din karaktärs utseende ♥.♥
8 mar, 2015 15:24 |
|
Kim Potter
Elev |
8 mar, 2015 15:41 |
|
Trädkatten
Elev |
8 mar, 2015 16:20 |
|
Kim Potter
Elev |
Aaron ~
Som vanligt sitter jag i cellens ena hörn och stirrar tomt in i väggen, försöker minnas. De sa att jag länge varit en brottsling som stulit värdefulla saker och t. om dödat en kvinna vid namn Chaterine Devilu i Frankrike. Tydligen har jag varit på rymmen i ett år, men nu har de "äntligen" fångat mig. Jag har varken ett minne av att ha dödat denna kvinna eller stulit alla dessa saker, och jag har väl då aldrig varit på rymmen? Ändå är jag dömd i vad, 20 år? Jag drar en djup suck och drar ut kritan som ligger under min säng och drar ännu ett sträck på väggen. Två veckor. Men jag har planerat en flykt ända sedan dag ett, om jag nu var så farlig och svår att fånga, kan jag väl ändå fly härifrån? Jag blev ju inte satt i de fängelset som ingen tidigare lyckats fly från för ingenting? Om det nu inte är så att min första teori stämmer och jag är oskyldig. Jag kommer inte bli utsläppt tidigare för bra uppförande iallafall, hah. Jag sneglar mot de andra i cellen, betraktar dem. Fyra kvinnor, alla olika utseenden. Och så en till man, rättså olik mig själv. Jag kan inte vara yngst, men jag är nog inte äldst heller. Hm. (Han blev lite tankspridd där och mitt inlägg lite umh, små dåligt men jaa :3)
8 mar, 2015 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen