Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Got something important to say

Forum > Off Topic > Got something important to say

1 2
Användare Inlägg
PPP
Elev

Avatar


Grattis igen Klainier nr 1! (Dock i efterskott...) Blir ju rörd av allt fint du skrev ♥ Tack! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimages.8tracks.com%2Fcover%2Fi%2F010%2F369%2F125%2Ftumblr_oix897phV11vga72no1_540-5639.jpg%3Frect%3D0%2C13%2C540%2C540%26amp%3Bq%3D98%26amp%3Bfm%3Djpg%26amp%3Bfit%3Dmax%26amp%3Bw%3D320%26amp%3Bh%3D320 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fe3%2F28%2Fb2%2Fe328b2d4862564de4c4ebfd47c8372c3.jpg

2 mar, 2015 08:00

Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Asså Paulina Black!!!! ♥ Du är fööööör söööööt!! Och du behövde inte alls vara rädd för mig!! Herregud! Varför känns det som att alla typ är rädda för att uggla med mig??? hahaha jag är en minst lika stor loser som du! Nej jag är nog mer av en loser än vad du är!! Herregud du är såååå awesome!! I love you!!
Och tack för allt stöd du ger mig i min ff!! Du är en toppenvän! Vet du det!! När du började uggla med mig blev jag såååå glad!! Och tro mig, jag är inte populär... haha jag är bara mig själv precis som du! ♥ ♥ ♥ Love you sis!!

Tack för att du finns!!!!!!!

***Don't tickle a sleeping dragon***

7 mar, 2015 12:14

1 2

Forum > Off Topic > Got something important to say

Du får inte svara på den här tråden.