prs [user]j-k heap[/user]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs [user]j-k heap[/user]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tack, vilket fint väder Luna?
1 mar, 2015 12:19 |
|
j-k heap
Elev |
Jag vet. Hon tog en tugga av sin glass. Sedan ringde det i Hennes mobil.
-Ursäkta, sa hon och gick en bit bort struntirunt 1 mar, 2015 12:21 |
|
Borttagen
|
när hon kom tillbaka frågade liam vem det var:
- Vem var det Frågar liam 1 mar, 2015 12:23 |
|
j-k heap
Elev |
Jag vet int det var en man som sa något konstigt jag tror att det var på franska.
struntirunt 1 mar, 2015 12:25 |
|
Borttagen
|
bon´´stiore något sådant va eller
1 mar, 2015 12:26 |
|
j-k heap
Elev |
Ja, jag läser ju Franska i skolan så det jag förstod var ungefär:
Hej, mitt namn är Pou. ?? till mig nu. Vi ?? ?? om en sak. Hejdå. struntirunt 1 mar, 2015 12:31 |
|
Borttagen
|
kan du franska?
jag kan lite franska. 1 mar, 2015 12:33 |
|
j-k heap
Elev |
Jag läser det i skolan
struntirunt 1 mar, 2015 12:35 |
|
Borttagen
|
mest svenska
1 mar, 2015 12:35 |
|
j-k heap
Elev |
Mmm
struntirunt 1 mar, 2015 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen